Tupakkatauko Tupakkatauko
Apustaja 666 Apustaja 666
Alien Alien
NVS NVS
neekerit rekt neekerit rekt
jotain mitä odottaa jotain mitä odottaa
kainalossa kainalossa
Rikkaiden sanasto. Rikkaiden sanasto.
Motivaatiota Motivaatiota
Praedor 1/2 Praedor 1/2
jynssäsi palloa jynssäsi palloa
Ihana nainen Ihana nainen
viva la neekeri viva la neekeri
voice voice
aivot aivot
hullu hullu
Tissit Tissit
Tissit Tissit
Ostakaa kylpyvettä Ostakaa kylpyvettä
herätti herätti
Metsä Intiassa Metsä Intiassa
Ihania nais-oletettuja Ihania nais-oletettuja
Hitler Hitler
validi pointti validi pointti
 1 110 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 03.09.2022 11:07:50
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 03.09.2022.

Rings of power

[67155] [Probably-the-best-meme-Ive-seen-this-far-regarding-the-Rings-of-] [0.08 MB] [640x1199] [] []
Probably-the-best-meme-Ive-seen-this-far-regarding-the-Rings-of-

lotr

(97)  · 

amazon

(11)  · 

mulkut

03.09.2022 13:45:48
#596874 [+2] Piilota Suosittele

Pitäisköhän niitä amatsoonin rinkuloita vähän katsoa, niin tietäisi pitääkö niille nauraa kippurassa vai vain ihmetellä syntynyttä älämölöä.

Miljardin sarja ja rajusti on nyt haukuttu.

03.09.2022 19:51:08
#596930 [+-] Piilota Suosittele

>>596887
Löytyy HBO, Amazon, Viaplay, Netflix ja Paramount tällä hetkellä.

Heti kun ehtisi ja jaksaisi katsoa Ray Donovan -leffan, niin voisi heittää Paramountin pois ja vaikka Disneyn tilalle.
Paramountin appi on tehty 15 apinan toimesta ja asiakastuki vastaa vaan, joo ei ole nyt tuollaista toimintoa/mahdollisuutta.

03.09.2022 23:56:15
#596975 [+-] Piilota Suosittele

>>596970

Ja F1 Tv Pro:sta myös.

Viime vuonna oli F1:n vuoksi C Moren Sport. Siirtyi täksi vuodeksi Viaplaylle, mutta laskin että Viaplayn total olisi maksanut silti pirusti extraa (lähes C More Sportin verran) ja F1 Tv Pro tuli halvemmaksi, niin säästyi rahaa laittaa mm. Paramountiin.

Vaikka onhan se F1 Tv Prolla toki ärsyttävää kuunnella sitä Hamiltonin ja Russellin (ja Norrisin) yletöntä ja turhaa kehumista. No, Landoa voi kehua, mutta nillittävä kuukeri ja kyrpäpoika ovat sellaisia, että seinään saisivat vetää joka kisassa.

04.09.2022 18:44:09
#597048 [+3] Piilota Suosittele

Kaikki woke-pökäleet boikottiin. En aio tuota katsoa, niinkuin en katsonut mustaa Mannerheimiä, enkä sitä feministi-Ghostbusters'iakaan.

[ 12 viestiä | ]