puita puita
Elokapinallinen tinderissä Elokapinallinen tinderissä
no racism no racism
tähti kollaasi tähti kollaasi
Koulutus kunniaan Koulutus kunniaan
Uusi ei-kolonialistinen peli Uusi ei-kolonialistinen peli
Hatsapuri Hatsapuri
Vasemmiston arvopohja. Vasemmiston arvopohja.
caccaa caccaa
casino royale casino royale
kusella kusella
Humanity is dust Humanity is dust
Sama uutinen, toinen YLE:n. Arvaa kumpi.. Sama uutinen, toinen YLE:n. Arvaa kumpi..
Nokia Nokia
Push it to the limit! Push it to the limit!
elämme yhteiskunnassa elämme yhteiskunnassa
sanna marin sanna marin
puu puu
Tissit Tissit
roope ja foliohatut roope ja foliohatut
mysteeri metsuri mysteeri metsuri
Isyystesti Isyystesti
Loppu kaupoista. Loppu kaupoista.
Mustat ja valkoiset. Mustat ja valkoiset.
 1 110 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 03.09.2022 11:07:50
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 03.09.2022.

Rings of power

[67155] [Probably-the-best-meme-Ive-seen-this-far-regarding-the-Rings-of-] [0.08 MB] [640x1199] [] []
Probably-the-best-meme-Ive-seen-this-far-regarding-the-Rings-of-

lotr

(97)  · 

amazon

(11)  · 

mulkut

03.09.2022 13:45:48
#596874 [+2] Piilota Suosittele

Pitäisköhän niitä amatsoonin rinkuloita vähän katsoa, niin tietäisi pitääkö niille nauraa kippurassa vai vain ihmetellä syntynyttä älämölöä.

Miljardin sarja ja rajusti on nyt haukuttu.

03.09.2022 19:51:08
#596930 [+-] Piilota Suosittele

>>596887
Löytyy HBO, Amazon, Viaplay, Netflix ja Paramount tällä hetkellä.

Heti kun ehtisi ja jaksaisi katsoa Ray Donovan -leffan, niin voisi heittää Paramountin pois ja vaikka Disneyn tilalle.
Paramountin appi on tehty 15 apinan toimesta ja asiakastuki vastaa vaan, joo ei ole nyt tuollaista toimintoa/mahdollisuutta.

03.09.2022 23:56:15
#596975 [+-] Piilota Suosittele

>>596970

Ja F1 Tv Pro:sta myös.

Viime vuonna oli F1:n vuoksi C Moren Sport. Siirtyi täksi vuodeksi Viaplaylle, mutta laskin että Viaplayn total olisi maksanut silti pirusti extraa (lähes C More Sportin verran) ja F1 Tv Pro tuli halvemmaksi, niin säästyi rahaa laittaa mm. Paramountiin.

Vaikka onhan se F1 Tv Prolla toki ärsyttävää kuunnella sitä Hamiltonin ja Russellin (ja Norrisin) yletöntä ja turhaa kehumista. No, Landoa voi kehua, mutta nillittävä kuukeri ja kyrpäpoika ovat sellaisia, että seinään saisivat vetää joka kisassa.

04.09.2022 18:44:09
#597048 [+3] Piilota Suosittele

Kaikki woke-pökäleet boikottiin. En aio tuota katsoa, niinkuin en katsonut mustaa Mannerheimiä, enkä sitä feministi-Ghostbusters'iakaan.

[ 12 viestiä | ]