Hän-mies Hän-mies
minä pyydystän matoja :3 minä pyydystän matoja :3
Tiukassa kunnossa Tiukassa kunnossa
Doc Martin Doc Martin
Marienhof Marienhof
Hyvä ääni Hyvä ääni
kumpi uhriutuu enemmän kumpi uhriutuu enemmän
Skilled assassin Skilled assassin
Onko hän kiinnostunut sinusta Onko hän kiinnostunut sinusta
Kanye West aikoo ruveta presidentiksi Kanye West aikoo ruveta presidentiksi
Dyson Dickin Dyson Dickin
elmos buthole shieet elmos buthole shieet
Isäukko soittaa Isäukko soittaa
Tyhmät persut Tyhmät persut
Käärmr Käärmr
Apua, rasistit hyökkää Apua, rasistit hyökkää
Persettä Persettä
Ä-ä-änkyttävä m-m-ministeri Ä-ä-änkyttävä m-m-ministeri
Mummolle jekku Mummolle jekku
Hitlerin voitontanssi Hitlerin voitontanssi
Paskanjauhantaa Paskanjauhantaa
dino dino
jotai sipilä tiktok paskaa jotai sipilä tiktok paskaa
Kehopositiivista kehitystä Kehopositiivista kehitystä
 1 110 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 03.09.2022 11:07:50
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 03.09.2022.

Rings of power

[67155] [Probably-the-best-meme-Ive-seen-this-far-regarding-the-Rings-of-] [0.08 MB] [640x1199] [] []
Probably-the-best-meme-Ive-seen-this-far-regarding-the-Rings-of-

lotr

(97)  · 

amazon

(11)  · 

mulkut

03.09.2022 13:45:48
#596874 [+2] Piilota Suosittele

Pitäisköhän niitä amatsoonin rinkuloita vähän katsoa, niin tietäisi pitääkö niille nauraa kippurassa vai vain ihmetellä syntynyttä älämölöä.

Miljardin sarja ja rajusti on nyt haukuttu.

03.09.2022 19:51:08
#596930 [+-] Piilota Suosittele

>>596887
Löytyy HBO, Amazon, Viaplay, Netflix ja Paramount tällä hetkellä.

Heti kun ehtisi ja jaksaisi katsoa Ray Donovan -leffan, niin voisi heittää Paramountin pois ja vaikka Disneyn tilalle.
Paramountin appi on tehty 15 apinan toimesta ja asiakastuki vastaa vaan, joo ei ole nyt tuollaista toimintoa/mahdollisuutta.

03.09.2022 23:56:15
#596975 [+-] Piilota Suosittele

>>596970

Ja F1 Tv Pro:sta myös.

Viime vuonna oli F1:n vuoksi C Moren Sport. Siirtyi täksi vuodeksi Viaplaylle, mutta laskin että Viaplayn total olisi maksanut silti pirusti extraa (lähes C More Sportin verran) ja F1 Tv Pro tuli halvemmaksi, niin säästyi rahaa laittaa mm. Paramountiin.

Vaikka onhan se F1 Tv Prolla toki ärsyttävää kuunnella sitä Hamiltonin ja Russellin (ja Norrisin) yletöntä ja turhaa kehumista. No, Landoa voi kehua, mutta nillittävä kuukeri ja kyrpäpoika ovat sellaisia, että seinään saisivat vetää joka kisassa.

04.09.2022 18:44:09
#597048 [+3] Piilota Suosittele

Kaikki woke-pökäleet boikottiin. En aio tuota katsoa, niinkuin en katsonut mustaa Mannerheimiä, enkä sitä feministi-Ghostbusters'iakaan.

[ 12 viestiä | ]