antifa ottaa osumaa antifa ottaa osumaa
peloittava luu.. eiku niggers peloittava luu.. eiku niggers
kauppareissulla kauppareissulla
liukumäki liukumäki
säikähti saatana säikähti saatana
Tääl kytät on nössöjä :D Tääl kytät on nössöjä :D
tussahti tussahti
Lihava nainen Lihava nainen
Suklaata Suklaata
Psyyke tykkää pikkusista Psyyke tykkää pikkusista
problem solved problem solved
sillävälin itähelsingissä sillävälin itähelsingissä
meistä tuli muurareita meistä tuli muurareita
Tissit Tissit
Naku ja pertti<3 Naku ja pertti<3
tekoäly kertoo tekoäly kertoo
Mia Malkova Mia Malkova
Ukraina on valmis Ukraina on valmis
biden joe biden joe
humanistit humanistit
eksyksissä eksyksissä
kass kass
hullu temppu hullu temppu
Nätti neito Nätti neito
 502 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 05.09.2022 20:00:17
[ + 4 | ]

Keijo on taas todellisuutta.

[67215] [20220905_195918.jpg] [0.29 MB] [1595x896] [] []
20220905_195918.jpg

keijo

(14)  · 

tarja

(13)  · 

tavja

05.09.2022 21:02:12 | 23:49:45
#597182 [+3] Piilota Suosittele

Jotkut oikeasti kuvittelee että noi lehdissä virnistelevät huorat on paikoillaan koska ovat pätevimmät tehtävään.

05.09.2022 21:32:54
#597187 [+5] Piilota Suosittele

Voi Tarja, Tarja, Tarja. Sekainen jo aikanaan, vielä sekaisempi nyt. Äärikommunisti aina.

Naisjohtoisessa hallituksessa ei ole mitään vikaa, jos kyseessä ovat kovan linjan ammattilaiset. Nyt sellaisia ei todellakaan hallituksessa ole.

Lisäksi nykyhallituksessa on henkilöitä, jotka korostavat sukupuolettomuutta, mutta samalla korostavat sukupuolta kun kyse on naisista ja kuinka hienoa on, kun on naisenemmistöinen hallitus jne. Samalla he myös vaativat sukupuolikiintiöitä kaikkialle, missä naisia on vähemmistö, mutta kun kyse onkin tilanteesta, jossa naisia on enemmistö, sukupuolikiintiöistä vaietaan.
Kyseessä ovat siis todella sekaiset, subjektiiviset ja räikeästi epätasa-arvoa kannattavat henkilöt.

07.09.2022 21:36:43
#597500 [+-] Piilota Suosittele

No vittu paras hallitus ikinä 😂😂🤣, miehet eivät ymmärrettävistä syistä uskalla edes nimimerkin takaa kertoa mitä on tullut ryssittyä 😅☠

[ 3 viestiä | ]