uusi omistaja :3 uusi omistaja :3
Aseiden aatelia Aseiden aatelia
kaunotar ja kulkuri kaunotar ja kulkuri
perspillu perspillu
mainio matkustus määränpää mainio matkustus määränpää
en ole yhtään outo :3 en ole yhtään outo :3
polkupyöriä polkupyöriä
pomppiva törrötin pomppiva törrötin
apinat ammuttii :DDDDDD apinat ammuttii :DDDDDD
meo :3 meo :3
mikä se on ?:3 mikä se on ?:3
Gay Gay
YUP - Sikamusiikkia YUP - Sikamusiikkia
wowi ukko wowi ukko
Thats sikh Thats sikh
kuinka viihdyttää pentuja kuinka viihdyttää pentuja
Niin saatana! Niin saatana!
Drachen Lord Skrrr Skrrr Drachen Lord Skrrr Skrrr
hyvä yritys :3 hyvä yritys :3
huora huora
Omena Omena
Not amused huumon... Not amused huumon...
>Oulu >Oulu
otan nokoset missä vain :3 otan nokoset missä vain :3
 987 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 18.09.2022 21:13:52
[ + 0 | ]

Lapsi tulossa

[67610] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [372x546] [] []
tiedosto.jpg

li andersson

(29)  · 

jussi halla-aho

(60)
22.06.2024 23:05:09
#629581 [+-] Piilota Suosittele

>>629562
Eivätpä vastaan olleen, ja kuningatar on länsimaissa tunnettu hahmo.

Suurimmat kannattajat ne siellä huutaa molemmin puolin norski, sitten on ihan asiasta kannattajia.

[ 12 viestiä | ]