Heittää homot sieltä ilman varjoa ensin muiden kiusaksi? PFFT! Meillä on ollut homoja niin kauan että jo tässä itse kukin miettii pitäiskö hypätä katolta ilman apua.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Faktaa tämäkin, ikävä kyllä.
amin yashed
joku muhis
Yllättyneet voi nostaa käden pystyyn
mitäs se sanna höpiskään
Dolan the terroras
Hyvästi, sankari!
nainen ei tajuu
Kyllä tälläset vilkkumaat pitäisi laittaa pakkohoitoon