Dargasdus :D Dargasdus :D
Videotykki kerrostalossa Videotykki kerrostalossa
Pyllerö Pyllerö
armenialainen uwu kertoo vitsin armenialainen uwu kertoo vitsin
Höhöhöö Höhöhöö
Rebekka ja Firestarter Rebekka ja Firestarter
GILF GILF
herätys herätys
Kultahammas Kultahammas
ne isot erot ne isot erot
On valinta elämän On valinta elämän
diesel kallistuu diesel kallistuu
Lähti kuin pedofiili töölöstä Lähti kuin pedofiili töölöstä
Tissiä Tissiä
basso potkii basso potkii
Rakennusmies Rakennusmies
mutsi ei nyt jaksa mutsi ei nyt jaksa
Pylly Pylly
postal dude postal dude
NEEKERIONGELMA NEEKERIONGELMA
bröh bröh
armenialaistyty tiputtaa faktoja armenialaistyty tiputtaa faktoja
missä kaikki ruoka on missä kaikki ruoka on
Ei viddu mage nyt bysyd siinägässärissä Ei viddu mage nyt bysyd siinägässärissä
 709 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 21.07.2024 22:48:29
[ + 5 - | ]

Rauhan uskonto

[72019] [aLn9wDP_700b.jpg] [0.05 MB] [486x900] [] []
aLn9wDP_700b.jpg

islam

(207)

syöpä

(42)

muslimi

(205)

terroristi

(102)

pedofiili

(90)
22.07.2024 13:46:34
#636405 [+-] Piilota Suosittele

Jos laskettaisiin eniten vaikuttavat uskonnolliset ryhmät, kriteerinä se että levittävät vihaa, epäluuloa, epätasarvoa, hyväksyvät salaliittoteoriat, haluavat kieltää itsemääräämisen, haluavat kontroloida ihmisten suhteita ja mielellään kieltää / polttaa kirjoja sekä kieltää faktuaalisen tieteen ... niin mahtaa olla jenkkien "kristityt" jotka johtavat lukumäärältään ... just saying ...

22.07.2024 16:29:29
#636416 [+-] Piilota Suosittele

Rauhan ja rakkauden uskonto. He vain valitsevat tarkkaan kenen kanssa on rauha ja ketä rakastavat. Monesti eivät edes toisiaan.

22.07.2024 20:31:49
#636451 [+-] Piilota Suosittele

islam taitaa olla myös nopeimmin kasvava uskonto.. ja vauhti vaan kiihtyy.. turha itkee "mut ku jenkit".. tuhoshan ne saksankin ja muutaman muunkin ei muslimimaan. tietääkseni niistä ei muslimi maista ei eurooppaan tai jenkkilään juurikaan hyökkäillä. muslimit raidasi eurooppaa jo paljon ennen ristiretkiä ja sama meininki jatkuu tosin hivenen erimuodossa, mutta pohja-ajatus on sama. ottaa valta ennemmin tai myöhemmin. rauhan aikana vääntäytymällä maihin sisään ja polkemalla vaudilla jälkeläisiä. sota-aikana on sitte sota-ajan metkut.

23.07.2024 09:49:39
#636491 [+-] Piilota Suosittele

>>636451
"tietääkseni niistä ei muslimi maista ei eurooppaan tai jenkkilään juurikaan hyökkäillä."

Ählämit hyökkäilee terrorismin muodossa.
Onko jo 9.11. Unohtunut?

23.07.2024 18:53:21
#636534 [+-] Piilota Suosittele

>>636491 ei ole.. ehkä ilmaisu oli huono. ei muslimimailla tarkoitan esim saksaa tai vaikkapa vietamia.. 9.11 lasken joukkoon muslimimaat, ei väliä mistä ne koneet ilmaan nousivat :)

[ 7 viestiä | ]