Dirk Lasermaster:The Last Laser Master - Laser Magic Spectacular Dirk Lasermaster:The Last Laser Master - Laser Magic Spectacular
Keikka kääpiölle Keikka kääpiölle
Poliitikkojen lupaukset Poliitikkojen lupaukset
anna se takaisin >:3 anna se takaisin >:3
Ei hauskaa, koska totta Ei hauskaa, koska totta
Kissakuvia Kissakuvia
Ja Trump vielä lisäksi Ja Trump vielä lisäksi
VITUT :D VITUT :D
Juhlan paikka Juhlan paikka
Hattaransyöntikisa Hattaransyöntikisa
Kaksi börheää :3 Kaksi börheää :3
Mortal Kombat - Universumin bestest elomovie Mortal Kombat - Universumin bestest elomovie
Kuvaotokset #40 Kuvaotokset #40
Pallovammaiset servattu Pallovammaiset servattu
Ranskalaiset niin vitun servattu Ranskalaiset niin vitun servattu
Niin iloisaa kisseä :3 Niin iloisaa kisseä :3
Suomalainen ruokailemassa Suomalainen ruokailemassa
Hämis :D Hämis :D
Jalkakikkailua Jalkakikkailua
Nyt sitten luolastolaisetkin sen tietää Nyt sitten luolastolaisetkin sen tietää
nyt on moovsit nyt on moovsit
Psykopaatti ateisti taas Psykopaatti ateisti taas
False Positive - Last-Ditch (2/?) False Positive - Last-Ditch (2/?)
Trumppi säkenöi Trumppi säkenöi
 1 002 näyttökertaa, 20 viestiä, 9.55 MB, 6 tiedostoa, 24.02.2024 01:29:52
[ + 3 | ]
👑 Katsotuin 24.02.2024.

Videoita

[67937] [tiedosto_1.mp4] [1.73 MB] [360x640] [31.21s] [] []
[67936] [tiedosto_2.mp4] [2.33 MB] [400x400] [60.30s] [] []
[67935] [tiedosto_3.mp4] [0.78 MB] [720x1280] [11.61s] [] []
[67934] [tiedosto_4.mp4] [2.22 MB] [576x1024] [13.10s] [] []
[67933] [tiedosto_5.mp4] [1.33 MB] [720x1280] [11.33s] [] []
[67932] [tiedosto_6.mp4] [1.16 MB] [360x586] [25.59s] [] []

24.02.2024 02:22:23
#601085 [+2] Piilota Suosittele

Aika messevästi lähti sisäkuusio. Saattoi hieman nipistää.

Mutta tuo itsemurhapallojen funktiota on karvan vaikea ymmärtää
oikein mitenkään käytännössä. Tulvaa vastaan sisämaassa ?
Ja mikä helevetin aivopieru pitää suunnittelussa olla, että
aukeaa vain ulkopuolelta ?

24.02.2024 13:38:03
#601165 [+-] Piilota Suosittele

>>601085
että

aukeaa vain ulkopuolelta ?

Tuota olen ihmetellyt syvänmeren tutkimussukellusveneissä kanssa, kyllä myös siinä mistä uutisoitiin männävuonna ja kaikki kuoli imploosioon.

24.02.2024 16:08:41
#601247 [+-] Piilota Suosittele

>>601165

>>601205

Syvänmerenvehkeessä sillä ei ihan niin suurta väliä ole, kun homma kuitenkin
toteutetaan ison ryhmän kanssa ja ideana, että pinnalla porukka päivystää.

Mutta tälläisen pallon kanssa, missä mahdollisesti paskalla säkällä
on jumissa jossakin rantapusikossa. Mistä nyt viellä
uisi rantaan mutta insinööri oli ajatellut asiaa
hieman toisenlaisesta näkökulmasta.

Mutta henkilökohtaisesti vaatisin, että pitää sen itsemurhayksiön
aueta sisäpuolelta, että ei olla, kuin Falloutin putkipunkkerissa
jumissa seuraava satakunta vuotta kunnes joku piruparka painaa
nappia yläpuolelta...

26.02.2024 23:28:04
#601779 [+-] Piilota Suosittele

>>601205
joten ihan järkevää ettei aukee.

Jos se onnettomuudessa päätyy hallitsemattomasti pinnalle. 20 metriä ni et saa sitä edes auki vaikka yrittäsit, mutta pinnalla.

>>601247
Oletetaan että ovi aukeaa ulospäin, painetta vastaan.

26.02.2024 23:39:35
#601788 [+-] Piilota Suosittele

>>601779
Jos se onnettomuudessa päätyy hallitsemattomasti pinnalle.

Joo mutta kuten Kessu sano niin ne toteutetaan ison ryhmän kanssa ja siel pinnalla on jengiä odottamassa.

28.02.2024 09:00:58
#602137 [+-] Piilota Suosittele

>>602012
Täh töh? Kerro nyt miten se menee sillee pielee et sisältä tarvii saada auki? Tulee joku Fallout case ja kaikki vittu on kuollu eikä kukaan pääse avaa?

29.02.2024 15:33:06
#602384 [+-] Piilota Suosittele

>>602249
Rantaudut kun yhteyskaapeli on poikki, ja tukehdut kivuliaasti omaan hiilidioksidiisi koska et saa ovea auki. Apujoukot tietävät missä olet GPS:n ansiosta jos olet pinnalla, mutta heillä kestää liian monta tuntia koska olet ajautunut veden alla ilman signaalia 50km johonkin keskelle ei-mitään.

29.02.2024 17:34:56
#602411 [+-] Piilota Suosittele

>>602384
Noh tässä ois pari eismerkkiä:
rantaudut

No soittavat sinne minne oot rantautunu et menkää auttaa jäbää.
mutta heillä kestää liian monta tuntia koska olet ajautunut veden alla ilman signaalia 50km johonkin keskelle ei-mitään

Minkä helvetin takia sä ajaisit johonki hevon vittuun huviksee :D? Tahallaanko sä koitat kuolla? Muutenki noissa on happea vähä extraa jos tulee ongelmia. Toisekseen millä vitun soutuveneellä ne apujoukot on jos 50km menee monta tuntia? Helpompaa ois varmaa vaik ampua ittensä ku kikkailla jollai sukellus veneel mahollisimman kauas avusta.

29.02.2024 20:35:11 | 20:35:36
#602445 [+-] Piilota Suosittele

>>602411
Ok ok, mutta

Miksi sitä ei saisi saada sisältä auki. Paineessa sitä ei kuitenkaan saisi syvänmeren alueella auki kuin pinnassa/rannassa.

[ 20 viestiä | ]