Haloo, saisko taksin tänne... Haloo, saisko taksin tänne...
en voi hengittää en voi hengittää
Lahjoita sinäkin! Lahjoita sinäkin!
Ei jaksa! Ei jaksa!
Vassaridemari Vassaridemari
Jussi ja Pekka Jussi ja Pekka
Keskusta Keskusta
Aha Aha
Tohtori mehiläiset palaa jälleen Tohtori mehiläiset palaa jälleen
Karma? Karma?
Bendele :3 Bendele :3
Combosarjis - sellissä Combosarjis - sellissä
guggo guggo
Vauhti päällä Vauhti päällä
Ota minut, Jasse-setä Ota minut, Jasse-setä
Silmä Silmä
jokaiselle jotakin jokaiselle jotakin
Niin kauas ollaan tästä tultu. Niin kauas ollaan tästä tultu.
Sanakirjan otoksia.. Sanakirjan otoksia..
Brittien perikato ilman EU:ta ;_; Brittien perikato ilman EU:ta ;_;
60-luvun piironki 60-luvun piironki
kassalla kassalla
XD XD
Okei okei, kuka tunnustaa? Okei okei, kuka tunnustaa?
 835 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto, 26.02.2024 07:41:48
[ + 1 | ]

Munapää

[68030] [VID-20240225-WA0000.mp4] [0.48 MB] [360x640] [11.31s] [] []

munapää

 · 

poliisi

(331)  · 

kalju

(26)
26.02.2024 16:29:31
#601683 [+1] Piilota Suosittele

Jotenkin voisin kuvitella, että jos oikeasti haluaa tehdä
viranomaisten kanssa asioinnista viellä vähän hankalampaa kuin,
se että ne on alustavasti varmaan asuntoon pyydetty ulkopuolisen
toimesta niin kohteliaisuuksilla ja niiden jakamisella someen
varmasti auttaa asiaansa.

26.02.2024 20:34:28
#601735 [+-] Piilota Suosittele

Vittuillaan ja kuvataan someen. Putkaan vaan ja puhelin takavarikkoon ennenku se on somessa kuten nyt. Emme suurin osa ole neekereitä, Suomessa arvostus poliisia kohtaan on huippuluokkaa koska he yleensä eivät ärsyynny voimakkaastakaan vittuilusta, mutta koskemattomuutta ei kannata kokeilla.

26.02.2024 23:00:10 | 23:01:00
#601772 [+-] Piilota Suosittele

>>601735
Asiasta tuli mieleen, joskus koulukisaajista oli lehdessä mielenkiintoinen artikkeli. Jos kiusaaja vetää jotain turpaan, rehtorin puhuttelu on sille kuin natsat olkaan. Se on kovempi jätkä, kun on joutunut reksin puhutteluun muiden oppilaiden silmissä. Sellasta "kova jätkä" juttua, sitä pidetään vaan enemmän vaarallisempana kun joutunut reksin kansliaan.

Miten tää liittyy tähän videoon? No sillä että mitäs luulet niistä sankareista tulevan jotka oli jo peruskoulussa tollasia? No tottakai ne vittuilee kytille seuraavaks, koska ne on "kovia jätkiä" ja putkareissut on taas natsoja olkaan. Vitun lapsellista se on, mutta ehkä siinä on selkeä syy -> seuraus suhde.

27.02.2024 20:40:07
#601993 [+-] Piilota Suosittele

>>601772
Ne on luonnostaan niin kovia, että treenata ei tarvitse, kamppailulajit ja lenkkeily on nössöille, kaljamahasta pitää olla ylpeä, mutta osa niistä oppii sitten kun väärälle henkilölle vittuilee, osa ei silloinkaan.

[ 8 viestiä | ]