gianna gianna
koiro ohjeistaa koiro ohjeistaa
al-hol rokki al-hol rokki
iltapala iltapala
mäcdonalds mäcdonalds
tissejä tissejä
burgereita burgereita
demari demari
Benillä on asiaa Benillä on asiaa
if you see him its too late if you see him its too late
When the Jews Take Over When the Jews Take Over
pakolainen pakolainen
Ba dum tsssss Ba dum tsssss
lääkitys lääkitys
Trumpisti Greta Trumpisti Greta
Kloonataan vähän apinoita Kloonataan vähän apinoita
ojennusta ojennusta
hyvä musiikki hyvä musiikki
Alien.. Alien..
Bläk äädöö bläk äädöö hee raids... Bläk äädöö bläk äädöö hee raids...
Pyhää vodaa Hartwallilta Pyhää vodaa Hartwallilta
Ylen palveluita yritetään heikentää Ylen palveluita yritetään heikentää
Oh brother Oh brother
Neuvosto apu Neuvosto apu
 920 näyttökertaa, 10 viestiä, 5.96 MB, 1 tiedosto, 26.02.2024 22:53:57
[ + 2 - | ]

Muutama jälkeläinen

[68092] [tiedosto.mp4] [5.96 MB] [460x400] [120.96s] [] []

neekeri

(1401)

lapsi

(252)
26.02.2024 23:42:02
#601790 [+3] Piilota Suosittele

No siinähän se lopussa tulikin, että liika on liikaa, jos ei
ole varaa edes kaikkien ruokaan saati sitten vaatteisiin ja kouluun.

27.02.2024 00:20:39
#601812 [+5] Piilota Suosittele

Nää on Euroopan ongelma kohta. Miks me rahotetaan tätä? Ennen kuoli nälkään jos ei metsästänyt, nyt ne tunkee panomiehille leipää kurkusta lähes pakolla, ja heimopäälliköille kehitysapurahat uusiin kultasiin rynkkyihin ja marmoripalatseihin.

Olemmeko idiootteja. Voin olla, mutta vedän teidät melekeen kaikki mukanani kun muutosta ei tapahdu.

27.02.2024 00:28:51
#601821 [+1] Piilota Suosittele

>>601803 Eihän tuo nyt voinu yllätyksenä tulla, että elanto voi olla
tiukassa, jos noin käsittämätön lauma elätettäviä.
Yllätyksenä lähinnä se, että myöntää ääneen että homma on
karannut hanskasta. Hienona kysymyksenä se, että miten tuota
heimoa ylipäätänsä pidetään kasassa ? Omia viljelyksiä
kalastusta, metsästystä vai melkolailla ruoka-avustusten varassa ?

27.02.2024 20:33:37
#601991 [+1] Piilota Suosittele

>>601847
Juuri noin vassarit heitä mainostavat. Mitä sitä turhia kertoa mm. rikostilastoja ja muuta pahaa. Niin kuin Ross sanoi, katso uutisia jos haluat kuulla jotain pahaa, vaikka uutiset aika liki peittelevät näitä asioita, mutta tietyssä vaiheessa (esim. Milan Jaff) on pakko sanoa jotain.

[ 10 viestiä | ]