N-word N-word
Liian vaikeeta oppia Liian vaikeeta oppia
Kreh kröh Kreh kröh
Ipan makkarissa Ipan makkarissa
häntä häntä
This juice is so good This juice is so good
Mal malloy Mal malloy
kuka siellä <:3 kuka siellä <:3
tyronen jihad tyronen jihad
Himo läski luolastolainen Himo läski luolastolainen
Hevosenlihaa Hevosenlihaa
Koistinen kikkailee Koistinen kikkailee
mit vit mit vit
Jussi Jussi
pulmallinen peli >:3 pulmallinen peli >:3
Megaperse Megaperse
The Cat in the Hat (Lamp) The Cat in the Hat (Lamp)
stop stop
Daenerys runkkarion Daenerys runkkarion
innovaatio innovaatio
kjeh kjeh :3 kjeh kjeh :3
Partynigan tauti Partynigan tauti
identiteettikriisi identiteettikriisi
Väärin parkkeerattu Väärin parkkeerattu
 728 näyttökertaa, 6 viestiä, 4 MB, 2 tiedostoa, 27.02.2024 10:35:17
[ + 4 - | ]

Kebab

[68105] [tiedosto_1.jpg] [2.11 MB] [4160x1920] [] []
tiedosto_1.jpg
[68104] [tiedosto_2.jpg] [1.89 MB] [4160x1920] [] []
tiedosto_2.jpg

27.02.2024 15:43:33
#601913 [+-] Piilota Suosittele

Toi lihasvoide (kylmävoide?) pitää kastikkeena huolen ettei tuosta päädy tippaakaan mahaan. MIKSI TEIT SEN?! >=(

27.02.2024 18:34:35
#601928 [+2] Piilota Suosittele

>>601913
Voltarenin kipugeeliä. Hyvää ainetta.

Mutta akuutteihin niksnakseihin toimii paremmin Perskindol ja kun on kuivahtanut, niin Voltarenia vielä päälle, niin lievittää hieman kipuakin.


Mutta mitä kebabiin tulee, niin onpahan ainakin täyteen pakattu. Kastikkeet eivät ihan hirveästi houkuttele... valkoista mautonta ruikulitavaraa ja kaverina halpaa tomaattipyreetä. Tulinen pippurikermakastike olisi kovempi juttu jonkun tulisen ja paksumman punaisen kastikkeen kanssa.

[ 6 viestiä | ]