Tissit Tissit
Meitsil samat! Meitsil samat!
Aku sedö Aku sedö
Tissit Tissit
Hipit Hipit
Pukin konttiin Pukin konttiin
Käsijarrulla perä irti ja Käsijarrulla perä irti ja
Mia isabella Mia isabella
My heart will go on My heart will go on
Kaunotar ja läski Kaunotar ja läski
Karhu Karhu
rainers of the storm rainers of the storm
Keilauspeli Keilauspeli
paskapannarit paskapannarit
Hmmm Hmmm
KONTRUST - Dance KONTRUST - Dance
Karjala 4,6% Karjala 4,6%
melkone herätys melkone herätys
Hapsilla rankka viikonloppu Hapsilla rankka viikonloppu
HomoTurriblock HomoTurriblock
Koira pilaa kaiken Koira pilaa kaiken
Röyh :D Röyh :D
King of Ingerland King of Ingerland
ei maha mittään ei maha mittään
 727 näyttökertaa, 6 viestiä, 4 MB, 2 tiedostoa, 27.02.2024 10:35:17
[ + 4 - | ]

Kebab

[68105] [tiedosto_1.jpg] [2.11 MB] [4160x1920] [] []
tiedosto_1.jpg
[68104] [tiedosto_2.jpg] [1.89 MB] [4160x1920] [] []
tiedosto_2.jpg

27.02.2024 15:43:33
#601913 [+-] Piilota Suosittele

Toi lihasvoide (kylmävoide?) pitää kastikkeena huolen ettei tuosta päädy tippaakaan mahaan. MIKSI TEIT SEN?! >=(

27.02.2024 18:34:35
#601928 [+2] Piilota Suosittele

>>601913
Voltarenin kipugeeliä. Hyvää ainetta.

Mutta akuutteihin niksnakseihin toimii paremmin Perskindol ja kun on kuivahtanut, niin Voltarenia vielä päälle, niin lievittää hieman kipuakin.


Mutta mitä kebabiin tulee, niin onpahan ainakin täyteen pakattu. Kastikkeet eivät ihan hirveästi houkuttele... valkoista mautonta ruikulitavaraa ja kaverina halpaa tomaattipyreetä. Tulinen pippurikermakastike olisi kovempi juttu jonkun tulisen ja paksumman punaisen kastikkeen kanssa.

[ 6 viestiä | ]