Kielimies Kielimies
Venäjän armeija Venäjän armeija
Sillä välin japanissa Sillä välin japanissa
kusetakko vittu kusetakko vittu
kevyt läpsy kevyt läpsy
yh mutsi yh mutsi
Leikkasin itse ja säästin Leikkasin itse ja säästin
ANALBUMCOVER ANALBUMCOVER
harha harha
börh behmolelu börh behmolelu
setämiehen sänky setämiehen sänky
MR BEAST CHALLENGE: ESCAPE DUBAI MR BEAST CHALLENGE: ESCAPE DUBAI
asennusta asennusta
kikkaili kikkaili
EVER GIVEN - SUEZ DRIFT EVER GIVEN - SUEZ DRIFT
perjantai perjantai
normipäivä sairaalassa normipäivä sairaalassa
Koiruuksia Koiruuksia
Tissikokoelma Tissikokoelma
ei kiinnosta maalaaminen ei kiinnosta maalaaminen
piilossa piilossa
saikkua saikkua
MAGGARAA OSSI :DD MAGGARAA OSSI :DD
täällä on lämmin täällä on lämmin
 804 näyttökertaa, 16 viestiä, 1.49 MB, 1 tiedosto, 25.03.2021 13:12:41
[ + 3 - | ]

Massan ransukebu ku joku suositteli

[52608] [20210325_120751.jpg] [1.49 MB] [2560x1440] [] []
20210325_120751.jpg

kebab

(59)  · 

ranskalaiset

(18)
26.03.2021 20:45:16
#450956 [+-] Piilota Suosittele

>>450759
Wud!? Jos se salaatti on kunnollista, sitä on riittävästi, ja ranskalaiset rapeita, ni samaan haarukalliseen nää kaikki kolme yhdistettynä on jotain mahtavaa.

Kaikissa kebab-paikoissa ei näin tehdä. En tilaa 0,5km päässä olevasta lähikebabbilasta enää, tilaan 3km kauempaa.

Niitä saattaa vituttaa kun ohi ajaa kilpailijan auto :D Toivottavasti Lahden parasta Kebab-Pizzeriaa ei enää tuhopolteta jos joskus innostun taas tilaamaan. Tilasin viimeks kesällä ja vain lasten takia.

26.03.2021 20:50:02 | 20:50:42
#450960 [+-] Piilota Suosittele

>>450956
Niin jos se on kunnollista ja jos ranskikset on rapeita. Tasan yhen kebulan oon testannu missä oli hyvät salaatit ja siellä oli muutenkin 6/5 kebabit, tosin kebu ranuilla en koskaa testannu kun meinas nalli napsahtaa niitten iskenderistä & riisikebusta. Eli siis 0 mestaa missä ranut ois rapeit.

16.03.2025 12:35:04
#686931 [+-] Piilota Suosittele

Näin vuosia myöhemmin perun suosituksen.
Nykyinen massa on vaihtanut omistajaa ja annokset pienentyneet, kebab on samaa säilyke kebabbia kuin muissakin tusina kebabbiloissa, lisäksi aukioloajat on ihan vituillaan, aukeaa vasta klo 15:00, joten ei saa lounasta.
Lahden keskustan kelvollisin kebula, on nyt Ararat (Myös ampumaratana tunnettu vuodesta 2000, kun mopo pojat ammuskeli kyseisessä pizzeriassa, 3 kuoli, 4 loukkaantui), sama omistaja pariskunta pyörittää sitä edelleen.

[ 16 viestiä | ]