Ihana nainen Ihana nainen
juodaanko teräviä juodaanko teräviä
lets mykkäkoulu lets mykkäkoulu
Pyöräily on ympäristöystävällinen tapa liikkua Pyöräily on ympäristöystävällinen tapa liikkua
Miksi jotkut luottaa sokeasti kaikkeen mitä sanotaan? Miksi jotkut luottaa sokeasti kaikkeen mitä sanotaan?
juustoa juustoa
fatality fatality
Tisuli Tisuli
kop kop saatana kop kop saatana
kieli jää kiinni kieli jää kiinni
saudit ostaa EA:n saudit ostaa EA:n
hupsista hupsista
Pylly Pylly
Pelastakaa Kalevin Poonukset Pelastakaa Kalevin Poonukset
mlem mlem
suorituspaineita suorituspaineita
mä lääkäris mä lääkäris
Tytöt Tytöt
minne matka minne matka
Vanhukset Suomessa vs Ulkomailla Vanhukset Suomessa vs Ulkomailla
näytä omas eka näytä omas eka
Granit Granit
spidercat spidercat
Tuli kouluajat mieleen Tuli kouluajat mieleen
 827 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.58 MB, 1 tiedosto, 05.03.2024 04:37:04
[ + 0 | ]

Ei räplätä

[68382] [7ff3bb88f29caadd-vp9.mp4] [2.58 MB] [720x958] [36.37s] [] []

tikkaat

(25)  · 

putoaa

(19)
05.03.2024 20:08:14
#603497 [+3] Piilota Suosittele

>>603461 Kyllä sitä nuorempana oli melkoinen törmäystestinukke,
mutta jo kolmenkympin ylitettyä pyrkii ainakin jo välttämään
sellaista, jossa riski vähemmän vapaaehtoiselle
kuperkeikalle on olemassa.

06.03.2024 16:32:48
#603674 [+-] Piilota Suosittele

>>603578 Molemmista polvista on nivelsiteitä venytelty jo pariin
otteeseen ja vasen nilkka operoitu kahtapuolen armeija aikana.

Sanotaanko näin, että kahden metrin pudottautuminen betonillle
ei ole asia, joka varsinaisesti houkuttaa. Myönnän, että
viimesyksyn polven kevyt nyrjäytys aiheutti sen, että kun
nousee pystyyn makuulta tai polvelta niin on sellainen pieni
jännätunne takaraivossa, että elä nyt vain tee sitä uudestaan...

07.03.2024 18:49:11
#604034 [+-] Piilota Suosittele

>>603578
30 vm saa viikon kivun

Hyppelin ainakin vielä 37-vuotiaana jatkuvasti 2 metristä tai vähän korkeammaltakin jos etukuormaajan kauha piti jättää siten ettei ulos päässyt kuin kattoluukusta, ja oli pakko mennä ulos tekemään työ.

Enempi 2019-2020 mutta olin silloinkin läski juoppo ja 33-34v. Ei ongelmia, mutta olenkin aikamoinen apina. Sano mitä sanot :D

[ 8 viestiä | ]