Näin sen on oltava Näin sen on oltava
Politics Politics
muuta neuvoa ei tule muuta neuvoa ei tule
näytä omas eka näytä omas eka
kissalla pärisee kissalla pärisee
sipuliteemakkara sipuliteemakkara
maukasta meemiä maukasta meemiä
valvottaako valvottaako
Alumiinia voi hitsata ihan kotikonstein Alumiinia voi hitsata ihan kotikonstein
Ai perseenreikä ? Ai perseenreikä ?
Miksi jotkut luottaa sokeasti kaikkeen mitä sanotaan? Miksi jotkut luottaa sokeasti kaikkeen mitä sanotaan?
panisitko panisitko
dubai dubai
Huomenta Huomenta
pajeet leikkaa pajeet leikkaa
mukavia pelihetkiä mukavia pelihetkiä
Kuun alussa aina jackpot Kuun alussa aina jackpot
skeletor flirttaa tykimmin skeletor flirttaa tykimmin
Tukipäivänä ykköset ylle Tukipäivänä ykköset ylle
Sorsaemo ja muksut Sorsaemo ja muksut
Black beings Black beings
mitähän mä just luin? mitähän mä just luin?
Leikkaustoimenpide Leikkaustoimenpide
lähi-itämaista flirttailuu lähi-itämaista flirttailuu
 710 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 12.03.2024 19:05:23
[ + 1 | ]

Pikku-perjantain kunniaksi

[68660] [664250226.gif] [0.22 MB] [500x282] [] []
664250226.gif

krapula

(71)  · 

kaljaa

(38)  · 

gif

(490)  · 

no jos pikkusen

 · 

konjakki

12.03.2024 19:49:57 | 19:50:58
#605669 [+-] Piilota Suosittele

Viinakaappia kun vähän inventoin, niin perhana että löytyi konjakkipullojakin avaamattomana yli puoli tusinaa. Ja ainakin useammat avatut sitten päälle. Brandya ainakin toiset puoli tusinaa... mutta avattuja brandyja ei sitten ollutkaan, että ne on selvästi kyllä kelvanneet.. Armagnaciakin oli paketissa...

No, olkoot siellä vaikka seuraavan flunssan lääkintää vaikkapa odotellessa.

12.03.2024 20:38:52
#605695 [+-] Piilota Suosittele

>>605686
Heehee... hyvää Argoa, Ibistä, Louista, Napoleonia, Chantréa jne. on ollut...

Mutta sen muistan, että espanjalainen Osborne Veterano (jota joku täälläkin kehui joskus) oli sen verran kamalaa brandya, että pullon tyhjäksi saaminen kesti perkuleen kauan.

De Luze -konjakki oli myös erittäin riittoisaa... se piti ottaa mukaan eräälle reissulle ja juoda muijan nuorimman veljen kanssa pois. Litran pullosta oli puolet jäljellä sinne mentäessä, mutta tyhjäksi sekin meni.

12.03.2024 21:56:16
#605724 [+-] Piilota Suosittele

Kun lasi täyttyy noin hitaasti, niin eihän koko illan aikana saa huikan huikkaa vedettyä kaiken ajan mennessä lasin odotteluun

[ 4 viestiä | ]