Kommentti Kommentti
Likaiset konsoliali-ihmiskasuaalit..! Likaiset konsoliali-ihmiskasuaalit..!
Vuokraisännän ongelma Vuokraisännän ongelma
Kesäiset kukkaiskisset :3 Kesäiset kukkaiskisset :3
Sensuuri Sensuuri
Geenienhansoitu ultragopnik purkaa karanteeninsa telepatialla Geenienhansoitu ultragopnik purkaa karanteeninsa telepatialla
Kissakuvia ja -gifejä Kissakuvia ja -gifejä
Muna pilluun ah ah Muna pilluun ah ah
Splot Splot
Isildur käyttääkin tarrakenkiä Isildur käyttääkin tarrakenkiä
Obama! Obama!
Devil May Cum♂ Devil May Cum♂
This is fine This is fine
daewoodoo daewoodoo
Williamsin äijä syöttö Williamsin äijä syöttö
Water doggo :3 Water doggo :3
Taide on rankka laji Taide on rankka laji
Kuvaotokset #47 Kuvaotokset #47
Mitä hyvää on suomessa Mitä hyvää on suomessa
huutis over 9000 huutis over 9000
Yui and the pink berry channel Yui and the pink berry channel
Kikkeliskokkelis Kikkeliskokkelis
Halpisketju Halpisketju
Ukkosiskustettu Ukkosiskustettu
 850 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.33 MB, 1 tiedosto, 21.03.2024 14:45:35
[ + 4 | ]

Ei käynnisty

[68991] [9cd9c636e986e824-vp9.mp4] [2.33 MB] [1032x720] [16.73s] [] []

mikael jakson

 · 

derbi

21.03.2024 15:47:38
#607743 [+-] Piilota Suosittele

Pv aika suurella varmuudella lähti käyntiin hyvässä pakkasessakin yleensä
viimestään kolmannella polkasulla. Fuden skootteria joskus joutu
polkemaan vähän enemmänkin.

21.03.2024 19:10:49
#607799 [+-] Piilota Suosittele

>>607743 vitut lähteny ainakaan oma pv. se piti aina melkeen työntää käyntiin kun taas kaverin kiinan manki jossa oli sähköstartti lähti aina käyntiin. saatanan paskoja vehkeitä. onneksi niitä ei ole enää paljoa

21.03.2024 19:46:16
#607809 [+-] Piilota Suosittele

Apina lähti aina alle 4:n polkasun jälkeen käyntiin, mutta tunturi tiikeri ei tykännyt sadekelillä edes luvata.

22.03.2024 01:26:30
#607979 [+-] Piilota Suosittele

Manki se oli kumma laite kun sen vaihteisto ei tarvinnu öljyä ja se kävi isän maalinohentimella.
Kyllä kakstahti kivempi oli koska se otti piikin. Mulla oli yhtenä kesänä pari kuukautta 80cc pevekki lainassa kaverilta, se ei halunnu mennä sillä kesätöihin kun se hajos nopeemmin kun sitä ehti korjata ni se otti mun mankin. Sillä oli kyllä huimaa päästellä metsäteitä.

22.03.2024 12:07:52 | 12:16:53
#608058 [+-] Piilota Suosittele

>>607799 Oma peevee jonka sai puolikuntoisena harjoittelukapineeksi
ennen kortin saamista toimi kyllä, kuin junan vessa vaikka sille
annettiin runtua sen 3 vuotta aika raakastikkin ennenkuin myytiin
seuraavalle ensirassiksi.

Puhutaan siis vuodesta 2002 kun sen sai synttärilahjaksi
projektina. 05 sai kortin ja pv oli edelleen kilvetön ja laittoa
vaativa, jos katsastaa olisi halunnut, joten vähemmällä työllä
pääsi kun osti fuden.
Tuossa paskassa ei sitten ollutkaan mitään muuta hyvää, kuin pieni kulutus.
Lämpösenä välillä vaikeuksia saada käyntiin kummallakaan startilla tai polkemalla.

Mutta juu tänäpäivänä ei pevettejä juuri enää liikenteessä näe.

[ 6 viestiä | ]