Jälki-istuntoa paukkuu Jälki-istuntoa paukkuu
Bidenin syy Bidenin syy
Ihan vain muistutus.. Ihan vain muistutus..
Minä olen asiamtuntija111 Minä olen asiamtuntija111
Unfinished game Unfinished game
Huutista Huutista
pii aappa padappou! pii aappa padappou!
ei liity panemiseen ei liity panemiseen
Vastuukehä. Vastuukehä.
Kuvakommentti22 Kuvakommentti22
Moottoripyörä Moottoripyörä
Se mikä ei tapa.. Se mikä ei tapa..
Marin ja Hitler Marin ja Hitler
Eemeli nostaa esiin hyvän pointin Eemeli nostaa esiin hyvän pointin
Nolo Nolo
HOMBO HOMBO
Big n strong Big n strong
Herkkutattihillo Herkkutattihillo
Death by snu snu! Death by snu snu!
Peksu ja Maria Peksu ja Maria
Ihana nainen Ihana nainen
Päivä pilalla Päivä pilalla
Tiihonen Puopolon haastattelussa Tiihonen Puopolon haastattelussa
Röi ukko ajaa Röi ukko ajaa
 825 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 22.03.2024 18:49:22
[ + 5 - | ]

Ohje

[69064] [tiedosto.jpg] [0.27 MB] [1019x938] [] []
tiedosto.jpg

jutku

(89)  · 

homer

(38)  · 

juutalainen

(178)  · 

kuvakommentti

(291)  · 

jews

(12)
22.03.2024 19:39:52
#608218 [+-] Piilota Suosittele

>>608209
Eli älä puolustaudu terroristeilta? No sehän on selvää. Juutalaiset ovat erittäin rasistista porukkaa, siinä missä me muut länsimaalaistuneet suorastaan massahaalimme potentiaalisia terroristeja ja murhaajia tänne.

Kaikki palestiinalaiset pitäisi tappaa, koska sieltä kasvaa heti uusi terroristisolu vaikka hamas tuhottaisiin.

22.03.2024 19:48:58 | 19:49:54
#608223 [+-] Piilota Suosittele

>>608218
Ei se Hamas myöskään poistu vaikka Gazan tuhottais. Isoimmat pamput ole sinne jäänyt kun tivoli alkoi

Jasser Arafat piti aikoinaan edes jotain rotia, vaikka mikään pyhimys sekään ollut

23.03.2024 22:04:05
#608661 [+-] Piilota Suosittele

Juutalaiset sanovat: tappakaa naiset, lapset, vanhukset ja mieluusti eläimetkin, jos heillä sellaisia on.

Minun on helppoa olla hiukan eri mieltä.

24.03.2024 02:04:06
#608780 [+-] Piilota Suosittele

>>608223
Mossad hoitaa isoimmat pamput, kesti siinä sitten tunti, vuosi, tai vuosikymmen. Natseja kaappasivat vielä 70-luvulla, ja myös edelleen lähinnä etelä-Amerikasta vain hirttääkseen.

Natseja ei ole paljoa jäljellä, mutta niitä metsästävät silti.

[ 7 viestiä | ]