Ebin Ebin
Koira soittaa viulua Koira soittaa viulua
Milf Milf
bad boys bad boys
Gondola intissä. Gondola intissä.
BoB: The View from the Hill BoB: The View from the Hill
Ekstra Ekstra
dj jeban dj jeban
Life is Matrix Life is Matrix
Sulttaanin kupongit Sulttaanin kupongit
Jeg Faller Jeg Faller
Jotaron oikea käppi Jotaron oikea käppi
Ei huono! Ei huono!
Stubb gonna fucc Stubb gonna fucc
Eka NN media repostattu Eka NN media repostattu
ääkköstesti ääkköstesti
Hassu moomin sarjakuve Hassu moomin sarjakuve
Apujumppa Apujumppa
GIRA GUEEN GIRA GUEEN
Kihara kissa Kihara kissa
syrian army syrian army
summertime slavness summertime slavness
Niin syvälle Niin syvälle
test test
 825 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 22.03.2024 18:49:22
[ + 5 - | ]

Ohje

[69064] [tiedosto.jpg] [0.27 MB] [1019x938] [] []
tiedosto.jpg

jutku

(89)  · 

homer

(38)  · 

juutalainen

(178)  · 

kuvakommentti

(291)  · 

jews

(12)
22.03.2024 19:39:52
#608218 [+-] Piilota Suosittele

>>608209
Eli älä puolustaudu terroristeilta? No sehän on selvää. Juutalaiset ovat erittäin rasistista porukkaa, siinä missä me muut länsimaalaistuneet suorastaan massahaalimme potentiaalisia terroristeja ja murhaajia tänne.

Kaikki palestiinalaiset pitäisi tappaa, koska sieltä kasvaa heti uusi terroristisolu vaikka hamas tuhottaisiin.

22.03.2024 19:48:58 | 19:49:54
#608223 [+-] Piilota Suosittele

>>608218
Ei se Hamas myöskään poistu vaikka Gazan tuhottais. Isoimmat pamput ole sinne jäänyt kun tivoli alkoi

Jasser Arafat piti aikoinaan edes jotain rotia, vaikka mikään pyhimys sekään ollut

23.03.2024 22:04:05
#608661 [+-] Piilota Suosittele

Juutalaiset sanovat: tappakaa naiset, lapset, vanhukset ja mieluusti eläimetkin, jos heillä sellaisia on.

Minun on helppoa olla hiukan eri mieltä.

24.03.2024 02:04:06
#608780 [+-] Piilota Suosittele

>>608223
Mossad hoitaa isoimmat pamput, kesti siinä sitten tunti, vuosi, tai vuosikymmen. Natseja kaappasivat vielä 70-luvulla, ja myös edelleen lähinnä etelä-Amerikasta vain hirttääkseen.

Natseja ei ole paljoa jäljellä, mutta niitä metsästävät silti.

[ 7 viestiä | ]