I jomfruens tegn / Härkää sarvista (1973) I jomfruens tegn / Härkää sarvista (1973)
Korvamällitillikka on Korvamällitillikka on
vittu sen ei pitäny olla julkista.. vittu sen ei pitäny olla julkista..
Elämä on arpapeliä Elämä on arpapeliä
Hyvää työväenliiton perjantaita! Hyvää työväenliiton perjantaita!
Sillekin on syitä Sillekin on syitä
maaplaneetta oikeissa mittasuhteissa maaplaneetta oikeissa mittasuhteissa
Läppäri hyötykäytössä Läppäri hyötykäytössä
Nyt en tajunnut tuon asusteen ideaa Nyt en tajunnut tuon asusteen ideaa
Hylje asento Hylje asento
jeccu :3 jeccu :3
Moi anna tassua :3 Moi anna tassua :3
eilen tehtyä 💪😎👍 eilen tehtyä 💪😎👍
Kiva lattia Kiva lattia
Oh my... Oh my...
PäästäniMajava PäästäniMajava
Sonic Sonic
Sanokaa "mau!" Sanokaa "mau!"
Pringles Pringles
suvaki servaus kuva suvaki servaus kuva
Douchebag Douchebag
Ja siitä pitkä loikka! Ja siitä pitkä loikka!
valmis dj valmis dj
Ristus Ristus
 842 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.63 MB, 2 tiedostoa, 24.03.2024 16:22:05
[ + 8 | ]

Naurunappulan Hotocaust

[69115] [tiedosto_1.jpg] [0.43 MB] [901x1327] [] []
tiedosto_1.jpg
[69114] [tiedosto_2.jpg] [0.2 MB] [839x776] [] []
tiedosto_2.jpg

naurunappula

(682)
24.03.2024 16:41:42
#608913 [+-] Piilota Suosittele

>>608910
Täällähän on yks persu joka käyttää nimimerkkinään Nedin oikeaa nimeä. Kertonee persujen yleisestä mielenterveydestä kutakuinkin kaiken.

24.03.2024 23:31:07
#609003 [+5] Piilota Suosittele

>>608944 Riemurasia onnistu kauan sitten karkottamaan käyttäjät huonolla
kommunikoinnilla ja tänäpäivänä aktiivisuus on vähän sitäluokkaa, että
odottaa vain, että vedetään töpseli lopullisesti.

Nauriksessa oli suhteellisen yhtenäinen ja hyvä kommuuni
pitämässä pölinää yllä ja itselle sen sulkeminen tuli
aavistuksen yllätyksenä.

16.10.2024 11:42:30
#653256 [+-] Piilota Suosittele

En tiiä ketään noista, mulla oli kaikkein eniten kunniamainintoja, joku 580, en jaksanu enää katella niitä. En tiiä ketään noista käyttäjistä

[ 10 viestiä | ]