Enkelipylly Enkelipylly
kurpitsa juttuja kurpitsa juttuja
Valintojen maailma Valintojen maailma
Lame Selfie Bee Lame Selfie Bee
Näköharhoja Näköharhoja
Venäläinen arma serveri Venäläinen arma serveri
Stars Stars
Video pelit on vaarallisia Video pelit on vaarallisia
Painetta kuulalaakeriin Painetta kuulalaakeriin
Tähän käteen Tähän käteen
Jos vain tietäisit.. Jos vain tietäisit..
Mukavasti sopiva laatikko Mukavasti sopiva laatikko
mielikuvani 4evilistä :-D mielikuvani 4evilistä :-D
totta vai tarua? totta vai tarua?
TOF TOF
Kuljetuskomppanian Tst-harjoitus Kuljetuskomppanian Tst-harjoitus
Hereillä ja unessa :3 Hereillä ja unessa :3
rasmuspsykoosit rasmuspsykoosit
Lopussa kiitos seisoo Lopussa kiitos seisoo
Kohti uusia seikkailuita Kohti uusia seikkailuita
Kaikkia ei kiinnosta Kaikkia ei kiinnosta
Hyvää yötä :33 Hyvää yötä :33
Voikukka Voikukka
Koiran ja ketun ystävyys Koiran ja ketun ystävyys
 660 näyttökertaa, 1 viesti, 2.27 MB, 1 tiedosto, 01.04.2024 01:24:57
[ + 4 - | ]

SDP

[69373] [SDP.png] [2.27 MB] [830x1183] [] []
SDP.png

sdp

(559)  · 

kättä toisten taskuu

(6)  · 

rosvo

(85)  · 

varas

(150)  · 

huumeet

(81)  · 

jauhojengi

(65)
01.04.2024 01:28:16 | 14:49:28
#611016 [+2] Piilota Suosittele

- Kättä toisten taskuun
- Toisten rahat onkin omat rahat
- Punakapinaa ja alistumista
- Venäjän/NL:n nuolemista ja alaisena olemista alusta asti näihin päiviin
- Suomea ja suomalaisia vastaan - kaikille muille jaetaan rahaa pilvin pimein ja tietysti ollaan itään kallellaan


Jos vihdoinkin on saatu Neuvostoaikaiset ruskeakielet (mm. Halonen, Tuomioja) ja venäläisten orjina ja tietovuotajina toimineet (mm. Lipponen, Heinäluoma) pois, niin nyt vauhdissa ovat Razmyarin kaltaiset islamisti-/terroristitukijat, jotka haluavat antaa rahamme talebaneille Afganistaniin - ja ihan mihin vain muualle kuin Suomeen. Ja/tai tuhota suomalaiset yritykset ja kasvattaa entisestään käsittämättömän pulleata ja kallista julkista sektoria, jota Suomi ei mitenkään kestä (Euroopan kovin verotus jo nyt).

Punakone, hävetkää jos osaatte. Hävetkää todella paljon.

[ 1 viestiä | ]