Onko tämä minulla? Onko tämä minulla?
Videokokoelma Videokokoelma
Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa
kuoritaan vähän kuoritaan vähän
Kissakokoelma Kissakokoelma
venäläinen oppilaitos venäläinen oppilaitos
snickersiä pukkaa snickersiä pukkaa
Suu Kii Suu Kii
Anteeksi Repostnik, mutta näin tämä menee :p Anteeksi Repostnik, mutta näin tämä menee :p
I play Pokemon go I play Pokemon go
Joka kerta. Joka kerta.
Onnellisuus Onnellisuus
börheystrimmausta börheystrimmausta
ihan hyvä grafiikka ihan hyvä grafiikka
luolasto luolasto
vasemmistotaitelilija ymmärtää vasemmistotaitelilija ymmärtää
Homerin runkut Homerin runkut
terminaattori vs pulkkine terminaattori vs pulkkine
Soutuvenerobobolliisi Soutuvenerobobolliisi
niin vihainen >:3 niin vihainen >:3
keittiössä keittiössä
Branch managers Branch managers
venäläis perhe venäläis perhe
kebabbia kebabbia
 540 näyttökertaa, 7 viestiä, 23.59 MB, 1 tiedosto, 12.03.2025 22:52:05
[ + 2 - | ]

unelma helsingissä

[79006] [kaupunkien_unelma.png] [23.59 MB] [3024x4032] [] []
kaupunkien_unelma.png

helsinki

(83)  · 

kaupunki

(31)  · 

käymälä

 · 

nisti

(97)  · 

elämänkoulu

(38)  · 

sdp

(559)  · 

jauhojengi

(65)
13.03.2025 02:49:47
#686179 [+1] Piilota Suosittele

Ei mitään järkeä. Tuoltaku heräät sen 4 tunnin päästä, niin pitää jo saada uus satsi. Kuinka pahan rikoksen tekevät että saavat sen?

Kannatan silti käyttöhuoneita koska siellä noi voi tappaa toisensa veloista ja "veloista", sekä kuolla kunniakkaasti yhdessä, ei julkisissa vessoissa.

Viitti edes koskea niihin käydäkseni kusella ku ties mitä puukkoa ja piikkiä on vastassa 😤

13.03.2025 03:16:53
#686211 [+-] Piilota Suosittele

Eikös noihin voisi integroida automaagisen zyklonisuihkun jälkipoltolla seuraavien käyttäjien hygieeniaa ajatellen?

14.03.2025 06:00:05
#686496 [+2] Piilota Suosittele

>>686453
Lattialla nukkuvasta pedrosta en osaa sanoa mitään, voi olla jo keskitason sekakäyttäjä.

Mutta kummankin kenkien kunnosta voi päätellä että jätkät laahustaa jonkin verran katuja ja yleensä noilla meriiteillä tarkoittaa ettei jätkät ole aktiivi liikkujia omasta tahdostaan.

[ 7 viestiä | ]