- Kättä toisten taskuun - Toisten rahat onkin omat rahat - Punakapinaa ja alistumista - Venäjän/NL:n nuolemista ja alaisena olemista alusta asti näihin päiviin - Suomea ja suomalaisia vastaan - kaikille muille jaetaan rahaa pilvin pimein ja tietysti ollaan itään kallellaan
Jos vihdoinkin on saatu Neuvostoaikaiset ruskeakielet (mm. Halonen, Tuomioja) ja venäläisten orjina ja tietovuotajina toimineet (mm. Lipponen, Heinäluoma) pois, niin nyt vauhdissa ovat Razmyarin kaltaiset islamisti-/terroristitukijat, jotka haluavat antaa rahamme talebaneille Afganistaniin - ja ihan mihin vain muualle kuin Suomeen. Ja/tai tuhota suomalaiset yritykset ja kasvattaa entisestään käsittämättömän pulleata ja kallista julkista sektoria, jota Suomi ei mitenkään kestä (Euroopan kovin verotus jo nyt).
Punakone, hävetkää jos osaatte. Hävetkää todella paljon.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Tytin pelko on viisauden alku
Toi perkele vetelee meitin safkat
Selvästi syyllinen
husu hussein
Sanna
Ihana nainen
Hameki likaantu ja leif nappas kuvan
SDP
jauhojengi
Hirtti itsensä munista kattoon
hyvä kämppä
taksikäsi lidvars
SDP
Samarin
Tuli tosta aikasemmasta pilapiirroksesta mielee tehä tämmöne