jollain onh ollu aikaa22 jollain onh ollu aikaa22
Like a cock of the shitpile Like a cock of the shitpile
Tarvitsinkin juuri uutta palloa Tarvitsinkin juuri uutta palloa
Gatto Gatto
Herätys Herätys
minjon minjon
Syönti maski Syönti maski
Miu mau fuu fuu Miu mau fuu fuu
Rahaa palaa Rahaa palaa
Koppi pois tieltä Koppi pois tieltä
Muistakaa halia <3 Muistakaa halia <3
Ei voi olla huonoa Ei voi olla huonoa
Mr_pihvi Mr_pihvi
Annas kun dogtori katsoo Annas kun dogtori katsoo
Anal-yysi Anal-yysi
Siisti kuntopyörä Siisti kuntopyörä
Herkullista Herkullista
Supersieniä syönyt koira Supersieniä syönyt koira
Tyrone ja jeshus Tyrone ja jeshus
The Burrito Scrolls: Oblivion The Burrito Scrolls: Oblivion
hyvää vettä hyvää vettä
Toiminnan mies Toiminnan mies
mäkkyver22 mäkkyver22
ööööööööööööööö ööööööööööööööö
 805 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.14 MB, 1 tiedosto, 01.04.2024 01:38:37
[ + 1 | ]

Kurwa

[69376] [tiedosto.mp4] [1.14 MB] [718x1276] [26.23s] [] []

01.04.2024 01:49:28
#611022 [+2] Piilota Suosittele

Vajaa 30 vuotta sitten kävin usein (siis jatkuvasti) Tampereen Laukontorilla syömässä lounasta. Kesät ja talvet.
Useimmiten kohteena oli Unskin Lihavaunu, jota jo silloin vanha Unski pyöritti. Erityisesti talvisaikaan höyrytetyt nakit lihapiirakan välissä olivat, no, pehmeitä oltuaan tuntikausia höyryssä. Ai että oli muuten hyvää.

Eräänä talvena pidemmän aikaa joku jättimäinen lintu pyöri torilla. Siinä se tuijotti ihmisiä, ihmisten murkinoita ja eräänkin kerran olin Unskin luukulla tilaamassa ja juttelemassa, niin se helvetillinen bördi laskeutui katolle vauhdilla ja koko hiton vaunu heilahti. Unski sanoi, että oli nähnyt sen nappaavan jonkun pienemmän linnun ja syöneen sen. Siitä kun vähän peruutin "katoksen" alta pois lihapiirakkani kanssa, niin se tuijotti suoraan silmiin ja lihapiirakkaa. Ei sentään tullut sitä viemään, ehkä kun oli nähnyt suoran tuijotuksen, mutta tuli nähtyä kyllä kun se varomattomammilta kävi nappaamassa murkinaa ja jos jossain oli vähän jäänteitä tai roskia pengottavaksi, niin se kyllä hääti kaikki muut linnut pois.

Aikaa on niin kauan, mutta jossain vaiheessa ilmojen lämmettyä se katosi jonnekin muualle.

01.04.2024 01:58:11
#611026 [+3] Piilota Suosittele

Laittaa lautaselle makaronia ja rotanmyrkkyä niin äkkiä hävisi vitun pulut ja lokit. Jos ei häviä niin syö itse

01.04.2024 02:03:21
#611028 [+2] Piilota Suosittele

>>611022 Tuli mieleen toissasyksyllä keissi, kun oltiin tutun kanssa
metällä ja kierrettiin risukkoja koiran kanssa. Yhtäkkiä tuli
sellainen olo, että menipäs metsä yhtäkkiä hiljaiseksi, kun pikkulinnutkin
lopettivat kaiken äänen pitämisen.

Pieni tovi siinä käveltiin sellaisen pienen metsäaukion reunaan ja
sitten näkyi syy sille hiljaisuudelle. Helevetin iso huuhkaja kierteli
siinä yläpuolella. Eli ei varsinaisesti ihme, että loppu turha meteli.

Oletan, että huomasi jotain syötäväksi kelpaavaa, kun aika vauhilla pöläytti
noin 10m korkeudesta meidänkin ylitse. Ei siinä saaliseläimenä naurattas,
jos tuollainen on sinut havainnut, kun ei juuri mitään ääntäkään
lähtenyt vaikka vauhdilla eteni.

01.04.2024 05:09:45
#611051 [+2] Piilota Suosittele

>>611022
Mulla kävi ongella kerran semmonen juttu, että ku siinä oli joku lokkien massamurha menossa ku väki vaan ongeiskeli kaikessa rauhassa. No onki näytti, että nyt on apetta luvassa niin nykäsin vähän liian lujaa ja se saatanan silakka lenti taivaan tuuliin, mutta pysy vielä koukussa. Tässä vaiheessa pitää muistaa kertoa, että onkijoilla oli tapana heittää pienet fisut niille lentäville terroristeille. No enivei, se mun silli lenti sitten isossa kaaressa kohti taivaita ku lokin perkele nappas sen kesken lennon. Oli pirun koomisen näköstä touhua ku 20 onkijaa tuijottaa miten lokki riuhtoo siiman nokassa ympyrää raivaalla. Vaikka lokit onkin ku demarit tai juutalaiset niin se oli vissiin jotenkin yksinkertanen ku lopulta päästi irti siitä fisusta. Puolikas sintti oli sitten siiman päässä ja se sama vittusaatana pyöri vaan siinä pään päällä, että annappa apina ne loputkin. No heivasin ilimaan niin ku tarkk'ampuja kävi kimppuun ku sika limppuun.

Alako jo vähän pelottamaan, että tommosiako me täällä ruokitaan ja kasvatetaan oikeen sakilla.

02.04.2024 11:03:15
#611072 [+2] Piilota Suosittele

>>611051 Demareita vai lokkeja ?

Tutulla kans vastaava kokemus, kun oli rannassaan heittelemässä uistinta.
Heitti pintavaapun siihen rauhallisesti lillumaan matalassa vedessä.
Niin eiköhän siihen lokki iskenyt. Sillä erotuksella, että taisi vetäistä
kapineen kitusiinsa asti.

Oli ollut kuulemma aavistuksen koominen fiilis
veivata lokkia alas taivaalta, joka ei varsinaisesti ollut kovinkaan
yhteistyökykyinen. Mitä lähemmäs sai kelattua, niin sitä raivokkaammin
yritti itseään riuhtoa. No rapalansa halusi takaisin, joten joutui
lokki luopumaan välipalastaan. Toki taisi siinä mennä henkikin kun
joutui nuijanukutuksella potilasta rauhoittamaan operaatiota varten.

[ 8 viestiä | ]