pfff pfff
samus samus
Ime sitä Ime sitä
kuvakommentti kuvakommentti
risu ukko risu ukko
Kuvakommentti Kuvakommentti
Hyvä vidi Hyvä vidi
Thor näyttäytyy Thor näyttäytyy
neko marin neko marin
Mökki Mökki
Koulutusta Koulutusta
cyanide and happiness cyanide and happiness
Voit. Kerran. Voit. Kerran.
täällä on hyvä olla :3 täällä on hyvä olla :3
Mussolinin pizzanheitin Mussolinin pizzanheitin
anime anime
prööt :DDDDD prööt :DDDDD
kynät kynät
Bensaa tankattu? Bensaa tankattu?
hymen: busted hymen: busted
kylpyä :3 kylpyä :3
pelataan :3 pelataan :3
Go for it! Go for it!
Kuvakommentti Kuvakommentti
 697 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 07.04.2024 14:26:44
[ + 6 | ]

Tattu tuho tiedossa

[69624] [Taattu_tuho_tiedossa.jpg] [0.3 MB] [1576x1096] [] []
Taattu_tuho_tiedossa.jpg

velkalaiva

 · 

kokoomus

(99)  · 

persut

(247)
07.04.2024 15:21:41
#612765 [+4] Piilota Suosittele

Nuo kuvassa näkyvät kyydistä hyppääjät ovat demareita, jotka ovat ohjanneet laivan tuolle partaalle. Eli nykytilannetta oikein hyvin kuvaava kuva.

07.04.2024 18:12:20
#612811 [+1] Piilota Suosittele

mitäs jos osingot laitettaisiin verolle. selvää tuloahan ne on. silloin ei tarvis koskea vähäosaisten rahaoihin. jos vänkäävät että osingot on ansaittu niin samoin on palkka ja eläkekkin. samoten se 2 firman kikkailu ettei firma maksa veroja ollenkaan.

07.04.2024 19:16:02
#612824 [+2] Piilota Suosittele

>>612811 Pitää ymmärtää että tuet eivät ole vähävaraisten rahoja vaan veronmaksajien. Yhteiskunnassa on päätetty tukea vähävaraista veronmaksajien masseilla.. ilman niitä kikkailevia firmoja sekin määrä saattais olla pienempi.
jos naapurin pertti antais mulle joka aamu vaikka 5€, joska sillä on.. ja jos pertillä alkais meneen heikommin ja sillä ois vara antaa mulle rahaa vain joka toinen päivä; ei se tarkoita että Pertti vie MUN massit. Sama diili yhteiskunnan suhteessa tuen saajaan. En voi alkaa vaatia perttiä elämään niukemmin, että se vois edelleen mulle rahaa jakaa.

[ 8 viestiä | ]