Hönö Hönö
Pure white Pure white
Paint Tintti osa.1 Paint Tintti osa.1
Hawz abaut ais crim Hawz abaut ais crim
Hylje asento Hylje asento
yövalo&lumen yövalo&lumen
Hitlerin mietteitä Hitlerin mietteitä
Börheä loordi Börheä loordi
suomen puolustajat suomen puolustajat
Ristus Ristus
Veikkasin uskovaisten luottoa Veikkasin uskovaisten luottoa
Lähden kylille ;3 Lähden kylille ;3
Voimisteluvideon kuvaus Voimisteluvideon kuvaus
triggeröityä vai eikö triggeröityä triggeröityä vai eikö triggeröityä
Sillekin on syitä Sillekin on syitä
Tipping intensifies Tipping intensifies
Fur Metal Alchemist Fur Metal Alchemist
Juhlat Juhlat
Japani Japani
Vihertarina Vihertarina
Huonoin lahja Huonoin lahja
Ninja Ninja
Olympiaurheilija. Olympiaurheilija.
Jesse, tuo silokkeja vetävä liiman imppaaja hippi Jesse, tuo silokkeja vetävä liiman imppaaja hippi
 684 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 07.04.2024 14:28:42
[ + 6 | ]

Persurobotti

[69625] [Persurobotti.jpg] [0.05 MB] [684x684] [] []
Persurobotti.jpg

simpsons

(42)  · 

persut

(247)  · 

robotti

(85)
07.04.2024 16:18:53 | 16:20:11
#612792 [+3] Piilota Suosittele

Se, että voidaanko se laskea viellä nyt sentään vararikoksi, että
maailman suurin tuottaja Disney on tehnyt aika selvää 0-tulosta
tai jopa merkittäviä tappiota viimeisimmillään tuotannoilla, joiden sanoma
on hyvin selvästi woken suuntaan.
Kun taas ei wokella ratsastava tuotanto menee tasaisesti kaupaksi.

Pelejä taas on useampiakin, joissa agendan ajaminen on mennyt
tarinankirjoituksen ja pelimekaniikkojen edelle tärkeysjärjestyksessä.
Ja niitä on useampi, jotka ovat ajaneet studion sulkemispisteeseen.

Gilleten kamppanja ei varsinaisesti tainnut tuottaa haluttua tulosta.
Sinänsä outoa, että Budlight:illa tätä ei noteerattu ja nopeasti
yhdellä mainosnaamalla saatiin halvasta kansan kaljasta kauppassa
jopa päiväysvanhaksi mennyttä tavaraa.

Eli on noita esimerkkejä eikä tarvi kovinkaan syvältä googlesta kauhoa.

07.04.2024 19:32:37
#612827 [+2] Piilota Suosittele

>>612808 Woke ideana ei lähtökohtaisesti ole sen isompi ongelma,
kun keksisivät jotain uutta sille yleisölle,
joka siitä on valmiita maksamaan.

Siinäkohtaan, kun olemassa oleva tuote/brändi/elokuva/sarja/pelihahmo
jo kauansitten kirjoitetulla tarinalla lähdetään sorvaamaan uusiksi, että
sillä yritetään miellyttää tätä hyvinkin äänekästi twitter vähemmistöä,
niin siitä en oikein välitä.

07.04.2024 22:05:50 | 22:06:25
#612871 [+1] Piilota Suosittele

>>612827
Tässä muutaman vuoden tarkastelujaksolla Guardians of The Galaxy vol.3 on ainut joka on tuottanut enemmän kuin maksanut.

Ehkä Disney oppii, ehkä muutkin oppivat.

07.04.2024 22:24:43
#612877 [+1] Piilota Suosittele

>>612871 Avengers kun tuli päätökseen ja yksi kantavin voima,
joka marvelin nosti nykyiseen asemaansa eli Iron manin Tony
piti kirjottaa pihalle, niin siitä edespäin on ollut aika
tasaista alamäkeä.

Spiderman marvelin puolella viellä myy, koska se on ymmärretty
jättää toistaiseksi koskematta. Pelien puolella
Peter jo yhden oman pelin jälkeen korvattiin etnisemmällä vaihtoehdolla.

Uusi Ariel tuskin oli mikään menestys, vaikka numeroita en ole
katsonutkaan. Lumikin kohdalla ymmärrettiin painaa vähän
jarrua, mutta eiköhän siellä periaatteesta silti agenda
edellä mennä. Aika rohkeaa lähteä pelaamaan elokuvalla,
jonka animaatioversio oli heidän ensimmäinen oikea
elokuva.

Kysymys tässä onkin, että paljonko rahoittajilla on
pelkän agendan ajamiseen mieltymystä laittaa pätäkkää palamaan.
Onhan sieltä jo kulisseista kuulunut, että jotkin suuntaukset
ovat olleet hieman huonosti kannattavia.

Melko vähän on enää leffa ja pelisarjoja, johon ei ole
tuotu väkisin väännettyä monipuolisuutta, joka ei
pahemmin käy järkeen tai palvele tarinaa uskottavasti.

[ 6 viestiä | ]