Ei Ei
aa xaxaxa aa xaxaxa
vessaharjan kuppi vessaharjan kuppi
Ismo ja Seppo Ismo ja Seppo
Shoppailemassa Shoppailemassa
Apu on paskana Apu on paskana
Ihana mies Ihana mies
Uudet pöksyt Uudet pöksyt
Nyt sattui Nyt sattui
liikenne säännöt liikenne säännöt
Sebu servaa viher vassarit :))))))) Sebu servaa viher vassarit :)))))))
Ansastaja Ansastaja
Depp purpuli kivessä Depp purpuli kivessä
börhes börhes
pontikkaa pontikkaa
Matut Belgiassa Matut Belgiassa
AA Lincoln AA Lincoln
Leikki lampulla Leikki lampulla
etsintäkuulutus etsintäkuulutus
Nyrkkipaja Nyrkkipaja
Shut up 😐 Shut up 😐
valtava tuhkakuppi valtava tuhkakuppi
hapsin postilähetys hapsin postilähetys
Katson kun vahva itsenäinen luolastolainen aukaisee sivuston. Katson kun vahva itsenäinen luolastolainen aukaisee sivuston.
 781 näyttökertaa, 12 viestiä, 6.21 MB, 1 tiedosto, 11.04.2024 18:27:52
[ + 1 | ]

Homopata.

[69729] [p.png] [6.21 MB] [1024x3410] [] []
p.png

röö

 · 

5 minsan köksät

11.04.2024 18:56:33 | 18:57:44
#613211 [+-] Piilota Suosittele

>>613202 Paljonko arvelisit kypsymisajan olevan hellan asetuksella 0.65? Oisko se puolisen tuntia nytten ollut. Pelkkä lämpeäminen vie aikaa. Unohdin vielä laittaa hellan päälle aluksi kun aloin ottaa kuvia.

[ 12 viestiä | ]