Nyt tulee jöötiä Nyt tulee jöötiä
ajelu puhdistaa mieltä ajelu puhdistaa mieltä
neekrin karkotin neekrin karkotin
Ihana nainen Ihana nainen
Talvinen kaupunki Talvinen kaupunki
Vähän komeempi rc-lennokki Vähän komeempi rc-lennokki
Ihania naisia Ihania naisia
Kosti kamunsa puolesta Kosti kamunsa puolesta
Tää oot sinä Tää oot sinä
Laakeri Laakeri
iso tissi iso tissi
Nyt sattui Nyt sattui
mirikli vain nauroi mirikli vain nauroi
Huutikauppa keisari Huutikauppa keisari
Sanat tiijätte Sanat tiijätte
homo jynkky homo jynkky
Nainen patikoi täällä 17 päivää Nainen patikoi täällä 17 päivää
Näppärä tyttö Näppärä tyttö
sale sale
Händsfrii Händsfrii
intialaisia makuelämysiä intialaisia makuelämysiä
junarata junarata
herra tokmanne herra tokmanne
Pötköttää Pötköttää
 764 näyttökertaa, 8 viestiä, 29.54 MB, 1 tiedosto, 14.04.2024 06:39:28
[ + 8 | ]
👑 Plussatuin 14.04.2024.

neekerit saa turpaansa

[69808] [neget_talloo_varpaille.mp4] [29.54 MB] [1280x720] [127.48s] [] []

neekerit

(111)  · 

islam

(207)
14.04.2024 08:35:17
#614180 [+-] Piilota Suosittele

Hmm. Tuossa bussikohtauksessa olen nähnyt pidemmän version jossa neekeri vittuilee vanhukselle. ihan oikein meni lopputulos.

14.04.2024 14:48:06 | 23:47:42
#614280 [+5] Piilota Suosittele

Valitettavasti sitten on Kaylee Gain -tapauksia, joissa mielenvikaiset tummat barbaarit pieksevät valkoisia ilman syytä.

Tässäkin meininki oli sama, mutta sattui vain olemaan väärä kohde ja päinvastoin kuin Kaylee, nämä laittoivat hanttiin. Valkoiselle tyypilliseen tapaan näissä homma tuota yhtä kenkäisyä lukuunottamatta lopetettiin, kun toinen on maassa. Kayleen tapauksessa taas mustalle tyypilliseen tapaan hakattiin toiselle kallomurtuma asvalttia vasten.

Tummaihoisia pitää voida myös rangaista rasistisista motiiveista ja koventaa heidän rangaistuksiaan sen sijaan, että kumarrellaan ja lauletaan kumbayaata.

15.04.2024 04:47:26
#614469 [+3] Piilota Suosittele

>>614280
Olen pojille sanonut, että ei sitten saatana senttiäkään periksi jos aletaan kiusaamaan. Rasisteja ovat vain nimellisesti koska saatan ehkä hieman itse olla, vaikka kyllä syystä, mutta heti ensimmäisestä reaktio, ja jos ei lopu niin ritspiikillä vatsaan.

Voittaa sen mitä seuraa jos on törkeästi koulukiusattu vuosia.

15.04.2024 22:03:13
#614599 [+-] Piilota Suosittele

>>614589
Koska he tekisivät sinulle paljon pahemmin. Ajattele jos Hamasilla olisi Israelin IDF:n tasoinen armeija ja tiedustelu uskollisessa käytössä.

[ 8 viestiä | ]