Rap Battle Rap Battle
Keiju taikaa Keiju taikaa
Jussi jäi kiinni valehtelusta jälleen kerran Jussi jäi kiinni valehtelusta jälleen kerran
korona rokoite silmään korona rokoite silmään
suomalainen korruptio suomalainen korruptio
Pizza kuuluu ananakseen! Pizza kuuluu ananakseen!
Become ungovernable Become ungovernable
Alexis texas Alexis texas
Toisinajattelijat täytyy tuhota! Toisinajattelijat täytyy tuhota!
Yle propagandaa taas. Yle propagandaa taas.
Hazardin kahdet rattaat. Hazardin kahdet rattaat.
Vois äänestää Vois äänestää
Pitsasirkus 2 Pitsasirkus 2
Crazy Dante Crazy Dante
hikage hikage
Jotkut voisi oppia tästä Jotkut voisi oppia tästä
ihana nainen ihana nainen
Taikaseinä Taikaseinä
Poliittisesti korrekti Poliittisesti korrekti
siuntion huligaanit siuntion huligaanit
pois sieltä katolta pois sieltä katolta
Gateway Gateway
Viimeinen vaalikuva. Viimeinen vaalikuva.
uli uli
 722 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.86 MB, 2 tiedostoa, 17.04.2024 19:38:09
[ + 0 | ]

Äänestetään bensan hinnan korottajat ulos!

[69896] [tiedosto_1.jpg] [0.26 MB] [1076x536] [] []
tiedosto_1.jpg
[69895] [tiedosto_2.jpg] [0.6 MB] [1070x1242] [] []
tiedosto_2.jpg

perussuomalaiset

(81)
18.04.2024 01:29:21
#614905 [+-] Piilota Suosittele

>>614898
Marinin hallitus laski suunniteltua jakeluvelvoitetta ja siis polttoaineveroa 16 senttiä litralta.
Nykyinen persujen propaganda kertoo, että he ovat laskeneet.
Todellisuudessa nykyinen hallitus laski jakeluvelvoitetta 4 senttiä ja nostivat arvonlisäveroa 1.5 pinnaa, joten nykyinen hallitus NOSTI bensan pumppuhintaa.

18.04.2024 01:55:14
#614907 [+2] Piilota Suosittele

4 vuotta ei riitä, ja seuraava hallitus on vassarihallitus. En yhtään ihmettele, mutta onko kukaan ajatellut sijoittamista Suomeen, tai sen tekemistä muille helpommaksi?

18.04.2024 15:02:48
#614931 [+-] Piilota Suosittele

>>614905 Marinin hallistus myös oli mielellään nostamassa jakeluvelvotteen
huomattavasti korkeammaksikin, mutta maailmantilanne kerkesi nostamaan
hinnat senverran miehekkäälle tasolle, että jättivät suunnitellun
korotuksen vain tekemättä.

Nykyinen alvin nosto ja ensivuoden jo kertaalleen lykätty sekoitusprosentin nosto
kyllä nostavat taas etenkin dieselin hintaan taas mukavasti.

[ 5 viestiä | ]