Protecin käsikirjoittama jakso. Protecin käsikirjoittama jakso.
Jamal-tribuutti Jamal-tribuutti
Hali Hali
Turrin näkökulma Turrin näkökulma
Subzero Subzero
Päivän propaganda-annos. Luolastosta ilman reseptiä. Päivän propaganda-annos. Luolastosta ilman reseptiä.
Asuuko täällä se yksinäinen kissanainen? Asuuko täällä se yksinäinen kissanainen?
Rakkaudenpuutos Rakkaudenpuutos
Ovelus Ovelus
96,4% Luolaston käyttäjistä 96,4% Luolaston käyttäjistä
krapula akun kosto (oma tekemä sarja kuva) krapula akun kosto (oma tekemä sarja kuva)
Mustat tytöt 2 Mustat tytöt 2
säästöä säästöä
Pokemon: Go se oli kuulkaas jotain hienoa Pokemon: Go se oli kuulkaas jotain hienoa
Stoner Stanley Stoner Stanley
Kellotan sinua veli >:3 Kellotan sinua veli >:3
Ekat kauhunhetket pelistä 1996 Ekat kauhunhetket pelistä 1996
Liv Tyler Liv Tyler
Arya Stark Arya Stark
Elä ota sitä isän tähtimehua, poika Elä ota sitä isän tähtimehua, poika
Clothing Thoughts Clothing Thoughts
Ismo Ismo
Rituaali Rituaali
Toukka Toukka
 646 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto, 24.05.2024 11:30:48
[ + 5 | ]

Maria Ohisalo ja mamukiima

[70733] [tiedosto.jpg] [0.26 MB] [1080x1663] [] []
tiedosto.jpg

24.05.2024 13:11:50
#622603 [+3] Piilota Suosittele

Taisi koronan aikana olla ihan yhtälailla paritkin pykälät ristiriidassa
ja silti niitä sovellettiin. Asiasta saa tietenkin tekemällä tehdyn
ongelman, jos poliittinen agenda on noin vastahankaan,
että ketään ei saa jättää rajan tuollepuolelle.

Saas nähä, että kuinka radikaalin toimenpiteen venäjä saa tehdä
ennenkuin tuo porukka herää, että tässä ollaan jo sodan esiasteilla.
Tässäkohtaan toiseen suuntaan silmät ummessa ja sormet korvissa kyyräily
aiheuttaa vain sen, että ryssän mulkku on perseessä ennenmmin tai myöhemmin.

25.05.2024 19:47:09
#622818 [+-] Piilota Suosittele

>>622603
Suomessa ei saada mitään aikaiseksi nopeasti vaikka ryssä hyökkäisi. Armeija olisi jo sotimassa kun sotatilan julistamista vielä pari kuukautta myöhemmin mietittäisiin.

25.05.2024 21:12:53
#622860 [+1] Piilota Suosittele

>>622818 Jotenkin onneksi siinä uskossa, että kun sotatila on
riittävän ilmeinen, niin siihen on oma porukka, joka alkaa
jaella ohjeistuksia, jotka eivät välttämättä ota huomioon
ihan jokaisen mielipidettä.

[ 4 viestiä | ]