Nonnii.. siinä on jo aidsista punaset pallit ja nuissa karvakintuissa varmaan pesii pari jos ei kolmekin kolonisaatiota (hehe, colonisaatio) satiaisia. Mutta mikäs siinä jos sille tuntuu ja varmasti tuntuukin. Hyi. Hyllä se on niin, että perseseksipervot on ihan sairaita. Siis ne jotka vaatii meiltä vanhoilta mummeleilta tiukempaa rööriä. Hintit on sitten ihan eri asia.
[
3 viestiä
|
]
⭰
homottaa
Homo raiskasi murtovarkaat
Valupertin ylennys
Muna
Ruokea
Nettikissan perjantai :D
tukholmassa tapahtuu
sillävälin redditissä
suklaamuna
Ai kauhea mikä mellakka ^^
Luolasto pähkinänkuoressa
eui mitään homoa
Kuolema erektiolla
Olet homosex
ebin
Ihana nainen
tiäk sää
minnille mustaa
Hölskyy
kustaa sanoo turpatukkoo...
Hapsin seikkailut
Allah on...
Suklaata
Kuvakommentti seuraavalle kerralle kun sonja postaa