Börhkyykky Börhkyykky
Muutama kissa Muutama kissa
Jättiläisbörhiö Jättiläisbörhiö
:---D :---D
Kellotan sinua ;3 Kellotan sinua ;3
Amerigan badriooddi :DDD Amerigan badriooddi :DDD
go crazy go crazy
Sauli Sauli
Kinkunpoistopalvelu :3 Kinkunpoistopalvelu :3
Iltalehden lukemisen jälkeen Iltalehden lukemisen jälkeen
Tunnistaako nuoriso 1990-luvun? Tunnistaako nuoriso 1990-luvun?
Kumpi on parempi ? Kumpi on parempi ?
Panomies Panomies
Renkipojan parempi päivä Renkipojan parempi päivä
Kunnon kamaa Kunnon kamaa
Sulje ylös ja ota patukkani Sulje ylös ja ota patukkani
Miami boomers Miami boomers
Uutiset vähissä Uutiset vähissä
Mä lopetin sun seuraamisen jus tähän paikkaan Mä lopetin sun seuraamisen jus tähän paikkaan
juoppo juoppo
Börh bitch >:3 Börh bitch >:3
Kesäjuttu Kesäjuttu
Ny rillataan! Ny rillataan!
MURICAH!! MURICAH!!
 560 näyttökertaa, 2 viestiä, 6.63 MB, 1 tiedosto, 18.12.2024 11:54:11
[ + 0 | ]

vähän isompi kamikazedrone

[75911] [8eff8c97a569182f.mp4] [6.63 MB] [720x1266] [27.03s] [] []

ukraina

(181)  · 

venäjä

(491)  · 

sota

(191)  · 

drone

(38)  · 

kamikaze

 · 

räjähdys

(60)  · 

ryssä

(246)
18.12.2024 13:09:29
#667276 [+-] Piilota Suosittele

On se kyllä ku eivät saa yhtä ultrakevyttä lentokonetta alas ammuttua :D Näähän on siis niitä Aeroprakt lentokoneita mihin on vaan lätkästy kauko ohjaus.

18.12.2024 23:52:13
#667454 [+-] Piilota Suosittele

>>667276 Sehän se vitsi onkin, että tuossakohtaa, kun kalvo/kuitu/kangaspäällysteinen
kone lähinnä liitää, niin ainoa asia, millä se tulee alas kerralla on osua
kyydissä oleviin räjähteisiin tai jollakin raketilla rikkoa runko/siipi
niin pahasti, että aerodynamiikka kärsii riittävästi.

Sama juttu, kun vanhat ww1 aikaiset kangaspintaiset koneet.
Ei siinä muutama reikä hirveästi tee mitään, jos ei
vartavasten osu johonkin oikein kriittiseen kuten ohjauspintojen
kaapeliin. Servotekniikka itsessään on varmasti suojattu kevyesti
tuolla kyydissä kestääkseen maaliinasti.

Eli luotikaliibereilla saa tulittaa viittävaille perkeleesti eikä
mitään tapahdu.

[ 2 viestiä | ]