valintojen mailma valintojen mailma
kosto elää kosto elää
hieno tietokone hieno tietokone
smol smol
Moderaattorit joulutunnelmissa ;D Moderaattorit joulutunnelmissa ;D
EI HATSEJA HELSINKIIN EI HATSEJA HELSINKIIN
annostelija annostelija
psyyke lauantaina psyyke lauantaina
kissamatto kissamatto
get rektd get rektd
mekaanikkoelämää mekaanikkoelämää
24€ 24€
täs sulle kukka :3 täs sulle kukka :3
blyat-operaatio blyat-operaatio
Lihava nainen Lihava nainen
joulutorttu joulutorttu
wercum to shiti wok wercum to shiti wok
Hei! HEI! Hei! HEI!
Jouluiset kisset Jouluiset kisset
Glug glug Glug glug
feikki näkee pikseleistä feikki näkee pikseleistä
tässä on hyvä :3 tässä on hyvä :3
ahdistelija ahdistelija
se on sellasta se on sellasta
 962 näyttökertaa, 6 viestiä, 5.05 MB, 1 tiedosto, 03.06.2024 17:52:46
[ + 4 | ]

Hyi helvetti

[70911] [tiedosto.mp4] [5.05 MB] [720x1280] [22.64s] [] []

intia

(159)  · 

ruoka

(403)  · 

ripuli

(90)
03.06.2024 20:27:10
#624560 [+4] Piilota Suosittele

>>624537 Valitettavasti yks pelituttu firman työreissulla meni
iltasella ottamaan jonkun hyvännäköisen lihavartaan jostakin
katugrillistä.

Seuraavana päivänä oli vähän pientä mahavaivaa.
Siitä paheni ja loppuviikosta paikallisella teholla leikkauksessa
vakavasta infektiosta/tulehduksesta.
Siihen kylkeen sairaalabakteeri ja kuulemma oli hengenlähtökin
jo ikävän lähellä.

Intiaan kuulemma jäi metri ohutsuolta ja loppukin usko sen
maan tulevaisuuteen.

03.06.2024 21:25:38
#624588 [+2] Piilota Suosittele

Yllättävää kyllä että intian eliniän odote on keskimäärin 68-vuotta, toisaalta samaan aikaan väestöstä alle 7% on +65-vuotiaita.

Mutta 2 tuttua, joista toinen käynyt perheensä kanssa tuolla savusumun ja ripulin lemun maassa kertoi samasta ongelmasta, ei auta vaikka käsittelisi käteistä hanskat kädessä, söisi pelkästään prosessoitua pakattua eurooppalaista ruokaa ja joisi pullotettua vettä tai limua, viimeistään 3 tai 4 päivä iskee paskatauti, tuurista riippuu minkä laatuinen ja kauanko kestää.

Itse puolestaan koin madventuresin innoittamana thaimaalaisen katukeittiön molemmat puolet, eli helvetin hyvän safkan / järkyttävän vatsataudin ja sen hoidon.

Ensin perse matki paloletkua josta tulee ruosteista vettä ja mutkiin unohtunutta ilmaa pärskähdyksinä.

Thaimaalaisen vatsatropin jälkeen perseestä tuli + viikon ajan lähes mustaa harjaterästankoa / asfaltti pötköjä muistuttavia, rikin hajuisia brikettejä.

[ 6 viestiä | ]