Isäni on peräpohjolasta Isäni on peräpohjolasta
Kellotan sinua veli >:3 Kellotan sinua veli >:3
En ostaisi valmiiksi paskasia lenkkareita En ostaisi valmiiksi paskasia lenkkareita
Toinen pölöjä Toinen pölöjä
Valitse puolesi Valitse puolesi
Marsu III Marsu III
Nyt otettiin järeät aseet käyttöön Nyt otettiin järeät aseet käyttöön
Kun virtapiiri sulkeutuu Kun virtapiiri sulkeutuu
viimeinen fisti viimeinen fisti
Klyyvari vinossa Klyyvari vinossa
Sormia ei kannata jättää väliin Sormia ei kannata jättää väliin
Käymme börheinä ain <3 :3 Käymme börheinä ain <3 :3
hienot moovsit hienot moovsit
Painoi puuta Painoi puuta
π π
Päivän propaganda-annos. Luolastosta ilman reseptiä. Päivän propaganda-annos. Luolastosta ilman reseptiä.
Tän takii Aku seikkailee animehomopoikien kanssa avaruudessa Tän takii Aku seikkailee animehomopoikien kanssa avaruudessa
Kuka siin netis on!? Kuka siin netis on!?
Megastruktuureja Megastruktuureja
Hyvä Goy Hyvä Goy
Tulostettava ystävänpäiväkortti Tulostettava ystävänpäiväkortti
Pärähti perunat original Pärähti perunat original
Hermione Hermione
Pakko päästä kuvaan Pakko päästä kuvaan
 696 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 03.06.2024 20:14:34
[ + 6 | ]

Persun genderinot 3

[70912] [Persun_genderinot3.jpg] [0.02 MB] [507x629] [] []
Persun_genderinot3.jpg

aivovammainen

 · 

basso

(18)
03.06.2024 20:16:50
#624555 [+-] Piilota Suosittele

huittista kun YLE femmalta tulee eurovaalikeskustelua eri puolueiden johtajien kanssa ja riikka on ainut ku puhuu pelkästään suomeksi ku ei osaa ruotsia

03.06.2024 20:31:09
#624561 [+6] Piilota Suosittele

Koita nyt norjis vähentää sitä pontikan vetämistä.
Tässä postissa ollaan sitten jo vassareita vastaan.

Kuinka vaikeaa se on pitää edes yhtä linjaa ?

03.06.2024 20:52:08
#624564 [+1] Piilota Suosittele

>>624561
Lähdetään kuitenkin siitä, että persuja äänestävät ovat äänestäneet kaiken maailman Ano Turtiaista ja Tony Halmetta eduskuntaan.
Olisiko nyt hyvä hetki puhua saako kansanedustaja kantaa asetta Eduskunnassa?

03.06.2024 21:10:49
#624578 [+3] Piilota Suosittele

>>624564 No kun ottaa huomioon, että joku porukka Jauhojenginkin
tuonne äänesti, niin eiköhän se argumentti ollut siinä.

Tiettävästi siellä pyörii kokoajan turvaporukkaa jolla on mutkaa kannossa.
Turtiaisella kuitenkin poliisitausta ja ikivanha lupa, joita ei ole myönnetty
tällä vuosituhannella.

Mutta tuota Turtiaisen tapausta ei pysty puolustamaan oikein mitenkään.
Kuuluisa helevetin hyvä idea kännissä ei kestä tarkastelua
jälkikäteen selvinpäin.

Lähinnä tästä saa yhteenvedon, että kuka tahansa sortuu virhearvioon,
kun alkoholia on veressä tarpeeksi.
Ei siihen näytä olevan vaikutusta taustalla tai puoluekirjalla, jos
sitä tässä oli tarkoitus hakea.

03.06.2024 21:35:02 | 21:37:26
#624593 [+-] Piilota Suosittele

>>624583 Meni nimet sekaisin, koska oletin, että kyse oli tästä
viimeisimmästä tapauksesta. Mutta idea pysyy ja korjaamisella ei mitään saavuteta.

03.06.2024 21:49:10 | 21:51:58
#624601 [+1] Piilota Suosittele

>>624598 No eikö samaa vikaa ollut Sipilälläkin ?
Ja se kaveri vasta käänsikin rahaa omiin ja tuttujen taskuun.

Sellanen tunne, että tässä ei ihan hirveästi saavuteta, jos pitää
ruveta nimellä käymään läpi toilailut politiikassa, koska
niitä riittää kyllä ihan kivasti puoluerajojen yli.

Agendaa jos ajetaan, niin helpommalla päästään heti, kun myönnetään,
että suomalainen työssäkäyvä omalla autolla ajava lihaa syövä
heteromies on kusessa muniaan myöten ja vastuussa maailman vääryyksistä
vaikka äänestäisi ketä.

03.06.2024 22:21:39
#624620 [+2] Piilota Suosittele

>>624583
Turti on läski persu joka ajeli taksilla ja erotettiin.

Jani Toivonen on vihree homo neekeri joka ajo taksilla vaikka ei käyny edes töissä. Ei erotettu.

03.06.2024 22:23:54
#624622 [+-] Piilota Suosittele

>>624614 No tekeekö se käytännössä sitten isoa eroa,
jos kuuluu johonkin alalahkoon.
Toki niissä on sitten näitä äärimmäisyyksiin meneviä, kuten
jehovilla se omien perhenjäsenten hyllyttäminen jos seurakunnasta eroaa.
Eli ei varsinaisesti ihme, jos tälläisten kanssa on vaikeaa tehdä
neutraalia politiikkaa, joka ei ainakaan suoraan kuse kenenkään
kumisaappaaseen.

04.06.2024 12:44:29
#624704 [+-] Piilota Suosittele

>>624629
Mikä vitun ero :D? En oo koskaa äänestäny persuja ja joo, tiedän että sinä ja muut kehitysvammaset sanoo mua persuks, ja se on ihan ok koska ootte sen verra vammasia.

[ 18 viestiä | ]