Normipäivä Japanissa Normipäivä Japanissa
Ye olde GLOM Ye olde GLOM
Hämähämähäkki Hämähämähäkki
A new Aniki♂ appears! A new Aniki♂ appears!
Jättää sormenjälkiä ikkunaan Jättää sormenjälkiä ikkunaan
Teräsmieskapseli Teräsmieskapseli
Lisää venäläisiä sinkkuja Lisää venäläisiä sinkkuja
Demonstroitu Totuus Demonstroitu Totuus
Nom nom nom! Nom nom nom!
Kiitos Mario Kiitos Mario
Kissa salaa huumeriippuvuutensa ovelalla tavalla >:3 Kissa salaa huumeriippuvuutensa ovelalla tavalla >:3
täs mä täs mä
Alex Jones esittää mielipiteitään hillitysti Alex Jones esittää mielipiteitään hillitysti
Vintiöt - Tervasaaren Kesäteatteri: Kauniit ja Rohkeat Vintiöt - Tervasaaren Kesäteatteri: Kauniit ja Rohkeat
Neuvostosipuli Neuvostosipuli
vvapu :DDD vvapu :DDD
logoja logoja
Perjantai? So what? So let's dance! Perjantai? So what? So let's dance!
slurpsis lääh mmh puuh slurpsis lääh mmh puuh
Ostin taas kolikoita! Ostin taas kolikoita!
Kielioppinatsi on saapunut Kielioppinatsi on saapunut
Erottamattomat ystävykset <3 :3 Erottamattomat ystävykset <3 :3
Uusi reality ohjelma Uusi reality ohjelma
Aikamatkaaja22 Aikamatkaaja22
 730 näyttökertaa, 6 viestiä, 8.37 MB, 1 tiedosto, 04.06.2024 18:09:21
[ + 6 | ]

Lintu

[70922] [Bird_making_a_nest.mp4] [8.37 MB] [480x854] [60.03s] [] []

lintu

(180)  · 

pesä

(9)  · 

rakentaa

 · 

luonto

(28)
06.06.2024 17:06:46
#625080 [+-] Piilota Suosittele

>>624875
Mutta kuka tuon on sille opettanut ja miten?
Tuokin tsirbula rakentaa @valupertti :ä paremmin yksiöö ja kaksioo, mutta kokeileppa ite ihmisenä opettaa lapselles vasaran käyttöä niin löydätte itsenne päivystyksestä. Tosin yhden talitinttien opetustilanteen olen nähny. Edellisessä työpaikassa käytiin lastauslaiturilla röökillä ja punamulkut oli rakentanu kommuunin katonrajaan. Pesä oli palkin päällä, yks kerta vanhemmat ja kakarat rivissä ja kerrallaan vanhemmat näytti miten lentoon lähdetään. Eli nousivat sellasen 10-20 senttiä ilmaan ja kakarat yritti apinoida perässä ja vitullisen räpiköinnin jälkeen ne nous 5 senttiä. Siinä huomas selkeesti että nyt on lentotunnin alkeet menossa. Noh, sit ei menny enää ku pari päivää ja pesä oli tyhjä eikä tirppoja näkyny enää missään. Vissiin ku oppivat lentämään niin kakaratlähtee pesästä, isi lähtee vetää käyneistä puolukoista lärvit ja mutsi lähtee etsimään lisää munaa :D

[ 6 viestiä | ]