Rikkinäinen kala :3 Rikkinäinen kala :3
boing boing
Wo alle Straßen enden Wo alle Straßen enden
Hauskakaupunki Hauskakaupunki
Ensin ammutaan ja sitten kysellään Ensin ammutaan ja sitten kysellään
Kerro kerro kuvastin... Kerro kerro kuvastin...
Burgeri Burgeri
Pesi kamunsa Pesi kamunsa
Karoliinan kosto Karoliinan kosto
Ylitse muiden! Ylitse muiden!
Aamukahvit Aamukahvit
o-ou o-ou
Find the little man in the boat Find the little man in the boat
Splörs Grand Prix Splörs Grand Prix
Semmoset haasteet Semmoset haasteet
Kävi pieni pipi :3 Kävi pieni pipi :3
Mann-EEH-rheim. Mann-EEH-rheim.
Niin maukasta Niin maukasta
KILLER COCK KILLER COCK
Minkälainen bilettäjä olet? Minkälainen bilettäjä olet?
Karavaanari on kaikkien kaveri Karavaanari on kaikkien kaveri
Puistolelu Puistolelu
Pako Pako
Homo Homo
 1 179 näyttökertaa, 5 viestiä, 4.39 MB, 1 tiedosto, 05.06.2024 11:16:14
[ + 2 | ]
👑 Katsotuin 05.06.2024.

Maistuuko sperma


mastuuko

 · 

sperma

(87)  · 

suihinotto

(41)
05.06.2024 11:51:25 | 11:55:11
#624899 [+1] Piilota Suosittele

kommentoin ensin että no eihän se maistu jos eivät edes niele
mutta sitten muistin että kyllähän viininmaistajaisissakin syljetään

05.06.2024 14:41:44
#624908 [+-] Piilota Suosittele

>>624899 Kauan sitten amiksen puolella kahvilan sivussa tarjoilijapuolen
porukka harjoitteli viinitietämystä(maistelua) Tuotiin pöytään erinäisiä
viinejä joita maisteltiin ja syljettiin pois.

No tovin sitä siinä harrastelivat ja yksi naisopiskelija rupesi pilkkimään
maistelun ohessa. Hetken päästä ei tahtonut enää pysyä tuolilla.
Taisi unohtaa sylkeä pois sen mitä oltiin maistamassa.

Tätä opetusta vetänyt vanhempi rouvashenkilö antoi aika hyvää
ripitystä siinä ja kyseli näiltä muilta, että heittääkö joku
tuon kotiaan selviämään.

06.06.2024 01:06:52
#625012 [+-] Piilota Suosittele

Muistan tän ku olin siellä taustalla keksimässä näitä kysymyksiä hutsuille. Ne valehteli ihan törkeesti tossa. Näin ite ku ne otti suikkaria kuvaajilta ja ne ei todellakaan sylkeneet.

Toisin ku se yks muusikkokaverin pano jossaki Savossa. Olivat hässineet koko yön ja sitte aamulla se äijä yritti lähtee pois silleen, että se muija ei herää. Ku aukas ovee niin akan silmät rävähti auki ja kysy, et mihis sie menet? Jätkä sano, että sylje vaikka lavuaariin, mut mä lähden kotiin.

[ 5 viestiä | ]