tyrone lannister tyrone lannister
ankha ankha
2b 2b
joo en tiiä :D joo en tiiä :D
perheen kesken perheen kesken
ihana nainen ihana nainen
IPAn pääsiäinen IPAn pääsiäinen
leijonakuningas leijonakuningas
minulla on ilmastonmuutos minulla on ilmastonmuutos
Mies pysäyttää junan Mies pysäyttää junan
Kanankoivet höysteillä Kanankoivet höysteillä
Wakka epäilee väitettäsi Wakka epäilee väitettäsi
Suomi siirtää panssarintorjuntakalustoa itärajalle Suomi siirtää panssarintorjuntakalustoa itärajalle
Huoh.. Huoh..
Raketti laukaistaan Raketti laukaistaan
Junes lokka ja Tiina Wiik Ranskassa Junes lokka ja Tiina Wiik Ranskassa
kun chuck norris syntyi kun chuck norris syntyi
daryl vampire slayer daryl vampire slayer
tuntoa vailla tuntoa vailla
Hiisi nuuhkii Hiisi nuuhkii
näinkin voi käydä näinkin voi käydä
Apu casinolla Apu casinolla
kakkeli kakkeli
Perhostunne Perhostunne
 1 199 näyttökertaa, 5 viestiä, 4.39 MB, 1 tiedosto, 05.06.2024 11:16:14
[ + 2 | ]
👑 Katsotuin 05.06.2024.

Maistuuko sperma


mastuuko

 · 

sperma

(87)  · 

suihinotto

(39)
05.06.2024 11:51:25 | 11:55:11
#624899 [+1] Piilota Suosittele

kommentoin ensin että no eihän se maistu jos eivät edes niele
mutta sitten muistin että kyllähän viininmaistajaisissakin syljetään

05.06.2024 14:41:44
#624908 [+-] Piilota Suosittele

>>624899 Kauan sitten amiksen puolella kahvilan sivussa tarjoilijapuolen
porukka harjoitteli viinitietämystä(maistelua) Tuotiin pöytään erinäisiä
viinejä joita maisteltiin ja syljettiin pois.

No tovin sitä siinä harrastelivat ja yksi naisopiskelija rupesi pilkkimään
maistelun ohessa. Hetken päästä ei tahtonut enää pysyä tuolilla.
Taisi unohtaa sylkeä pois sen mitä oltiin maistamassa.

Tätä opetusta vetänyt vanhempi rouvashenkilö antoi aika hyvää
ripitystä siinä ja kyseli näiltä muilta, että heittääkö joku
tuon kotiaan selviämään.

06.06.2024 01:06:52
#625012 [+-] Piilota Suosittele

Muistan tän ku olin siellä taustalla keksimässä näitä kysymyksiä hutsuille. Ne valehteli ihan törkeesti tossa. Näin ite ku ne otti suikkaria kuvaajilta ja ne ei todellakaan sylkeneet.

Toisin ku se yks muusikkokaverin pano jossaki Savossa. Olivat hässineet koko yön ja sitte aamulla se äijä yritti lähtee pois silleen, että se muija ei herää. Ku aukas ovee niin akan silmät rävähti auki ja kysy, et mihis sie menet? Jätkä sano, että sylje vaikka lavuaariin, mut mä lähden kotiin.

[ 5 viestiä | ]