Pitsasirkus 1 Pitsasirkus 1
Musacorner Musacorner
cod comedy tj cod comedy tj
suomalainen korruptio suomalainen korruptio
Voi Marin Voi Marin
Paras leffa Paras leffa
Taikaseinä Taikaseinä
Viimeinen vaalikuva. Viimeinen vaalikuva.
Sananvapaus, mitä persutkin ihailevat Sananvapaus, mitä persutkin ihailevat
aku aku
Task manager Task manager
Minkä kuulet? Minkä kuulet?
Hazardin kahdet rattaat. Hazardin kahdet rattaat.
Antimaterian salamurhakeikka Antimaterian salamurhakeikka
Ihme juttu :3 Ihme juttu :3
Dildo Dildo
Auuuui... Auuuui...
Ohisalo servaa Halla-Ahon Ohisalo servaa Halla-Ahon
Miinus 1 Miinus 1
Paistettua pernaa saatana Paistettua pernaa saatana
cod comedy tj cod comedy tj
Sea urchins Sea urchins
Anteeksi, nyt tulee kepua Anteeksi, nyt tulee kepua
hän juo vähän eritavalla hän juo vähän eritavalla
 1 179 näyttökertaa, 5 viestiä, 4.39 MB, 1 tiedosto, 05.06.2024 11:16:14
[ + 2 | ]
👑 Katsotuin 05.06.2024.

Maistuuko sperma


mastuuko

 · 

sperma

(87)  · 

suihinotto

(41)
05.06.2024 11:51:25 | 11:55:11
#624899 [+1] Piilota Suosittele

kommentoin ensin että no eihän se maistu jos eivät edes niele
mutta sitten muistin että kyllähän viininmaistajaisissakin syljetään

05.06.2024 14:41:44
#624908 [+-] Piilota Suosittele

>>624899 Kauan sitten amiksen puolella kahvilan sivussa tarjoilijapuolen
porukka harjoitteli viinitietämystä(maistelua) Tuotiin pöytään erinäisiä
viinejä joita maisteltiin ja syljettiin pois.

No tovin sitä siinä harrastelivat ja yksi naisopiskelija rupesi pilkkimään
maistelun ohessa. Hetken päästä ei tahtonut enää pysyä tuolilla.
Taisi unohtaa sylkeä pois sen mitä oltiin maistamassa.

Tätä opetusta vetänyt vanhempi rouvashenkilö antoi aika hyvää
ripitystä siinä ja kyseli näiltä muilta, että heittääkö joku
tuon kotiaan selviämään.

06.06.2024 01:06:52
#625012 [+-] Piilota Suosittele

Muistan tän ku olin siellä taustalla keksimässä näitä kysymyksiä hutsuille. Ne valehteli ihan törkeesti tossa. Näin ite ku ne otti suikkaria kuvaajilta ja ne ei todellakaan sylkeneet.

Toisin ku se yks muusikkokaverin pano jossaki Savossa. Olivat hässineet koko yön ja sitte aamulla se äijä yritti lähtee pois silleen, että se muija ei herää. Ku aukas ovee niin akan silmät rävähti auki ja kysy, et mihis sie menet? Jätkä sano, että sylje vaikka lavuaariin, mut mä lähden kotiin.

[ 5 viestiä | ]