Tää tulee ja syö teidät kaikki. Tää tulee ja syö teidät kaikki.
Legendoja ratissa Legendoja ratissa
Uutuustuote Uutuustuote
Kuningas Laiha seikkailee 1-5 (BIGASSO) Kuningas Laiha seikkailee 1-5 (BIGASSO)
Yhet viel Yhet viel
Uspenskin katedraali Omskissa Uspenskin katedraali Omskissa
Tätä mieltä >:3 Tätä mieltä >:3
Viisas vastaus johtaa oikeaan tilanteeseen. Viisas vastaus johtaa oikeaan tilanteeseen.
Hupiukon trollaus Hupiukon trollaus
Bruce Willis meripäivillä Bruce Willis meripäivillä
Kalapaloja Kalapaloja
Onko tämä herq? Onko tämä herq?
Hyvä kaveri börh :3 Hyvä kaveri börh :3
Kirja Kirja
Flipeti flop Flipeti flop
70 Luvun loppu 70 Luvun loppu
мипо танец мипо танец
Häyhän trollface Häyhän trollface
Kaikki itsetietoinen elämä on tasa-arvoista :33333333333 Kaikki itsetietoinen elämä on tasa-arvoista :33333333333
Börh ja mini-börh Börh ja mini-börh
gta san andreas oikeassa elämässä gta san andreas oikeassa elämässä
Poppista Poppista
susi susi
Nikke Knatterton -kuvakommentti Nikke Knatterton -kuvakommentti
 642 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.12 MB, 4 tiedostoa, 06.06.2024 23:38:58
[ + 1 | ]

Kuinka pelästyttää nykyiset hallituspuolueet?

[70976] [tiedosto_1.jpg] [0.26 MB] [1080x1059] [] []
tiedosto_1.jpg
[70975] [tiedosto_2.jpg] [0.29 MB] [1080x1049] [] []
tiedosto_2.jpg
[70974] [tiedosto_3.jpg] [0.27 MB] [1080x1047] [] []
tiedosto_3.jpg
[70973] [tiedosto_4.jpg] [0.3 MB] [1080x1052] [] []
tiedosto_4.jpg

07.06.2024 00:28:53 | 00:29:24
#625238 [+4] Piilota Suosittele

Ihmisoikeudet? Ne pitää tulla syntymässä mutta ne pitää voida menettää elämässä.

Yritystuet? Kuka tätä kansaa oikein rahoittaa?

07.06.2024 00:43:13 | 00:45:41
#625240 [+1] Piilota Suosittele

Kuinka pelästyttää jutku: kysy siltä kuka on Larry Silverstein, ja montako israelilaista pidätettiin New York Cityssä syyskuun 11. päivänä 2001, ja kuinka kovaa pitää nussia että saadaan 170 vuodessa väkiluku nousemaan 400 tuhannesta 10 miljoonaan. Tai vaihtoehtoisesti huuda PÖÖ!

07.06.2024 22:37:54
#625418 [+-] Piilota Suosittele

>>625239
Ei ainakaan yritykset, jotka saa yritystukea

Juuri ne. Ilman muuta rahoitusta toisin kuin minulla, yrityksen perustaminen on yleensä hyvin kallista, ja erittäin työlästä. Te vitun anaalikurkku-vassarit ette tajua, että yrityksiin kannattaa sijoittaa vaikka esim. ranne-pizzerioissa starttirahaa on tapana käyttää väärin, se ei koske kaikkia.

Teillä tulo olisi lähinnä velkaa ja valtion omistusten myyntiä kuten oikeisto-Sipilä konsanaan. Tilastot saatiin näyttämään hyvältä, tilanne ei ollut eikä ilman kärsimystä ole.

[ 6 viestiä | ]