veikeät porkkanat veikeät porkkanat
Amerikkalaiset ovat oma rotu ja etnisyys Amerikkalaiset ovat oma rotu ja etnisyys
Loppuu se ulina ja vinkuminen tai alkaa rytisee.. Loppuu se ulina ja vinkuminen tai alkaa rytisee..
Tampereella on tilanne päällä 🤣 Tampereella on tilanne päällä 🤣
ei nyt ei nyt
Niilostaja22 Niilostaja22
omnomnom omnomnom
pakkolasku pakkolasku
DNA testit osoittavat että Neekerit ovat lähellä Homo Erectusta DNA testit osoittavat että Neekerit ovat lähellä Homo Erectusta
i feel pretty i feel pretty
Ei vedetä käteen Ei vedetä käteen
NordStream3 NordStream3
Pakkaustukku ei tahdo asiakkaita :D Pakkaustukku ei tahdo asiakkaita :D
wahva ja behmeä olud wahva ja behmeä olud
Mitä vittua verkkokauppa?! Mitä vittua verkkokauppa?!
Niinistö näki luolaston Niinistö näki luolaston
Huono muisti. Huono muisti.
Niin kerta.. Niin kerta..
ähläm sähläm wallahh ähläm sähläm wallahh
Roopen pelit Roopen pelit
wPaint wPaint
pohjoiskorean laivasto pohjoiskorean laivasto
valtion kukkaro valtion kukkaro
kontrolli kontrolli
 642 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.12 MB, 4 tiedostoa, 06.06.2024 23:38:58
[ + 1 | ]

Kuinka pelästyttää nykyiset hallituspuolueet?

[70976] [tiedosto_1.jpg] [0.26 MB] [1080x1059] [] []
tiedosto_1.jpg
[70975] [tiedosto_2.jpg] [0.29 MB] [1080x1049] [] []
tiedosto_2.jpg
[70974] [tiedosto_3.jpg] [0.27 MB] [1080x1047] [] []
tiedosto_3.jpg
[70973] [tiedosto_4.jpg] [0.3 MB] [1080x1052] [] []
tiedosto_4.jpg

07.06.2024 00:28:53 | 00:29:24
#625238 [+4] Piilota Suosittele

Ihmisoikeudet? Ne pitää tulla syntymässä mutta ne pitää voida menettää elämässä.

Yritystuet? Kuka tätä kansaa oikein rahoittaa?

07.06.2024 00:43:13 | 00:45:41
#625240 [+1] Piilota Suosittele

Kuinka pelästyttää jutku: kysy siltä kuka on Larry Silverstein, ja montako israelilaista pidätettiin New York Cityssä syyskuun 11. päivänä 2001, ja kuinka kovaa pitää nussia että saadaan 170 vuodessa väkiluku nousemaan 400 tuhannesta 10 miljoonaan. Tai vaihtoehtoisesti huuda PÖÖ!

07.06.2024 22:37:54
#625418 [+-] Piilota Suosittele

>>625239
Ei ainakaan yritykset, jotka saa yritystukea

Juuri ne. Ilman muuta rahoitusta toisin kuin minulla, yrityksen perustaminen on yleensä hyvin kallista, ja erittäin työlästä. Te vitun anaalikurkku-vassarit ette tajua, että yrityksiin kannattaa sijoittaa vaikka esim. ranne-pizzerioissa starttirahaa on tapana käyttää väärin, se ei koske kaikkia.

Teillä tulo olisi lähinnä velkaa ja valtion omistusten myyntiä kuten oikeisto-Sipilä konsanaan. Tilastot saatiin näyttämään hyvältä, tilanne ei ollut eikä ilman kärsimystä ole.

[ 6 viestiä | ]