Sanna kävi taas neuvottelemassa.. Sanna kävi taas neuvottelemassa..
Viimeinen apustaja Viimeinen apustaja
Urhea ja hieno kissa Urhea ja hieno kissa
Pridehinttarit ja viimeinen pysäkki. Pridehinttarit ja viimeinen pysäkki.
Sannan hallitus ❤️ Sannan hallitus ❤️
Li Anderssonin seuraaja. Li Anderssonin seuraaja.
Hehe Hehe
Taistelupari Taistelupari
Pallit kovilla Pallit kovilla
Edustus Edustus
Kauppisen Pete original Kauppisen Pete original
Kun on lämmintä Kun on lämmintä
Suomalaiset juhlimassa Virossa Suomalaiset juhlimassa Virossa
Valitse viisaasti Valitse viisaasti
Harri ollilla on asiaa Harri ollilla on asiaa
Vihreät tottelee, kun vasemmisto käskee. Vihreät tottelee, kun vasemmisto käskee.
Ihana nainen Ihana nainen
Voi minua :( Voi minua :(
somali taksi somali taksi
turvavyö turvavyö
yulia yulia
Kimalainen Kimalainen
tissit tissit
Ihan Orwellia Ihan Orwellia
 769 näyttökertaa, 8 viestiä, 4.39 MB, 1 tiedosto, 09.06.2024 02:00:11
[ + 3 | ]

Maahantunkeutuminen on rikkaus


somali

(105)  · 

haastattelu

(47)
09.06.2024 02:51:26 | 21:14:28
#625773 [+7] Piilota Suosittele

Somalia kun on selvästi turvallinen maa, jossa voi käydä lomailemassa jne.
Ei ole enää minkään maan velvollisuus ottaa Somaliasta väkeä.

09.06.2024 03:45:46 | 03:46:37
#625793 [+4] Piilota Suosittele

Rasisti? Realisti se on. Vähän vajaa, mut jos vähän vajaakin ymmärtää niiden vahingollisuuden, niin mites me muut? Suvaitaan koska idioottikin tajuaa mitä täällä on menossa ja emme halua idiootin leimaa?

09.06.2024 06:02:10
#625818 [+2] Piilota Suosittele

>>625793
Vili on/ varmaan jo impannu ittensä hengiltä, kuitenkin siinä mielessä oikeassa, että nekrut ei kuulu sivistysvaltioihin. Sen verran hidasta oli hepun ulosanti että siinä ne viimesetkin kaks aivosolua yritti kovasti tehdä töitä. Sitte viherpiipertäjät nauraa näille vaikka niienki ulostulo on ihan samaa sorttia vielä näin 20-30 vuoden jälkeen.

Bonusveitikkana, että käyppä kattomassa onko Osmo Soininvaara jo blokannu sut Twitterissä? Sen verran uskoo omaan hyvyyteensä että on vissiin blokannu kaikki väärinajattelijat (ts. ei Vihreät) jotka on etes kirjottaneet jottain twitteriin. Näyttäs sille että siellä moni ihmettelee että miks se on blokannu ku ei oo koskaan etes kommentoinu sille mitään. Mutta kai se on jo vanhuuden tuomaa harhaista dementiaa kun näkee vihollisia jo sälekaihtimien ja hammastikkujen välissä.

https://twitter.com/OsmoSoininvaara

09.06.2024 15:18:41
#625904 [+2] Piilota Suosittele

ja tästä aloi ylellä väärin ajattelijoiden mesästys, mitätöinti ja naurunalkaiseksi tekeminen. Lisäksi vuosikymmeniä kestävä todellisista ongelmista vaikeneminen.

[ 8 viestiä | ]