Astetta rankempaa istumista Astetta rankempaa istumista
maaseudun tulevausuus maaseudun tulevausuus
Naapurit ei tykkää meukkaamisesta Naapurit ei tykkää meukkaamisesta
Täs sarjakuvas naisten pitää tietää paikkansa Täs sarjakuvas naisten pitää tietää paikkansa
Hönö putsaa Hönö putsaa
pedon uniaika :3 pedon uniaika :3
Olympiaurheilija. Olympiaurheilija.
Hönö saanu jeesiä Hönö saanu jeesiä
Isän pojan ja pyhän hengen nimeen Isän pojan ja pyhän hengen nimeen
Varjo Varjo
hermolle omistettu hermolle omistettu
Darkness Darkness
yövalo&lumen yövalo&lumen
Suu suppuun >:3 Suu suppuun >:3
rip hiiri rip hiiri
Ratkaise probleema Ratkaise probleema
suomen puolustajat suomen puolustajat
Kissaihmiset Kissaihmiset
Oh gosh Oh gosh
päivän biisi & kuvakommentin päivän biisi & kuvakommentin
Viinavelka Viinavelka
BB-Ante ja Arman BB-Ante ja Arman
Riemurasiasta 2044771333.jpg Riemurasiasta 2044771333.jpg
Venyttys :3 Venyttys :3
 662 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.27 MB, 1 tiedosto, 17.06.2024 20:22:49
[ + 1 - | ]

Kikkaili

[71226] [6f53da9455ea4eb7.mp4] [1.27 MB] [720x1280] [11.90s] [] []

auto

(729)  · 

vetää

(15)  · 

köysi

(10)  · 

hullu

(115)
17.06.2024 22:47:48
#628018 [+1] Piilota Suosittele

On harrastettu. Tehtiin tosin talvella, joten lumi pehmensi karkaamisia. Ei kai kukaan oikeasti ole niin idiootti, että vetää asfaltilla?

17.06.2024 23:10:50
#628023 [+-] Piilota Suosittele

>>628018 On roikuttu mopon perässä pulkalla ja kivaa oli.
Mutta ei kyllä mieleen olis tullut, että kesällä ja keskellä
kaupunkia. Kesällä vedettiin mäkiautolla pitkin ojanpohjia
siihen malliin, että näin jälkikäteen on kieltämättä ihme,
että kertaakaan ei osuttu siihen rumpuputkeen mutkan alapäässä
tai ylipäätänsä tullut mitään pientä soraihottumaa ja mustelmaa
kummempaa.

19.06.2024 00:50:53
#628307 [+-] Piilota Suosittele

Me laskettiin talvisin vesitornin mäkeä joka meni suoraan risteykseen jossa paljon rekkoja kun siinä oli varastoja vieressä.
Porukat luuli aina että lasketaan vesitornin takamäkeä hiihtoladulle mut se oli ihan lälly mäki, oli paljo kivempaa laskee autotielle.

[ 6 viestiä | ]