fatty fatty
kameli jumppa kameli jumppa
B♂hemian Gayps♂dy B♂hemian Gayps♂dy
Kansojen ystävyyttä Kansojen ystävyyttä
Aivolävistys - Sätkynukkehuorat Aivolävistys - Sätkynukkehuorat
Windows 98 Windows 98
miten dolan ja kikki syntyivät miten dolan ja kikki syntyivät
Recap väittelystä Recap väittelystä
Tää :D Tää :D
Greatest Knight Rider sequence EVER! Greatest Knight Rider sequence EVER!
isabella clark isabella clark
Muistakaa tarkkailla juomistanne Muistakaa tarkkailla juomistanne
chaplin chaplin
Vasemmiston vaalimainos Vasemmiston vaalimainos
yikes yikes
Gta sa paras koko sarjasta Gta sa paras koko sarjasta
Kerry Marie Kerry Marie
commodore commodore
Pihvin deitti :3 Pihvin deitti :3
sopiva musiikki sopiva musiikki
nyrkkeilyä nyrkkeilyä
hampurilainen ranskalaisilla hampurilainen ranskalaisilla
Yliajo eikä edes pysähtynyt Yliajo eikä edes pysähtynyt
turvavyö turvavyö
 716 näyttökertaa, 10 viestiä, 3.62 MB, 1 tiedosto, 18.06.2024 00:17:47
[ + 1 | ]

Imuriarvostelu

[71245] [193725-ba788f2e6f14a9526221b06766d0cc0b.mp4] [3.62 MB] [352x656] [59.57s] [] []

saksa

(119)  · 

imuri

(68)  · 

kulli

(251)
18.06.2024 04:24:58
#628094 [+-] Piilota Suosittele

>>628077
Tunnustan, mulla on ihan sama juttu sen kans. Oon jo kohta 20 vuotta heitelly sitä pitkin seiniä, potkinu ja huutanu pihalla, että muut osakkaat meidän puolella ja tien toisella puolella ne vilautteli jengimerkkejä niin poikain kaa asetettiin pyyhkeet nurmikolle, riisuttiin meidän sandaalit ja ruvettiin pyllistelemään niille naapurin mutkuputkuuugailubuubailu sakille. Ne suuttu ja rupes kirkumaan ku mölyapinat niin heitettiin iso verkko niien päälle ja tehtiin niistä meijjän seksi/ruokaorjia. Ja koska me ollaan demokratia niin jokainen saa valita, että nusskkiko ensin ja tappaa sitten, tappaako ja nussii sitten sen jälkeen vaiko jos nussii ja samalla tappaa tai jos ensin tappaa ja aivan loppupätkässä sitten nussii niin tämä on niin erittäin monikulmainen asia, että - sori, partsilla oli mustavalkonen enkeli niin piti jutella sen kans hetki. Sano eksyneensä, oli menossa jonnekki festareille. En tiiä, ei kiinnosta.

19.06.2024 20:10:49
#628485 [+-] Piilota Suosittele

>>628335
Ei. Tosin tuli neljä päivää juopoteltua mutta vain kalijalla ku rupes vituttaan se serkun hyvästely. Eilen en sitte ottanu, mutta onneks tänään pääs taas harrastuksen pariin. Ei tää ihan suunnitelman mukasta oo ku pitäis olla yks ottopäivä ja pari juomatonta, mutta vitut semmosesta kunnes alakaa taas tasottumaan.

19.06.2024 23:59:55
#628608 [+-] Piilota Suosittele

>>628485
Mulla ois jos päättäsin, ja olisinkin päättänyt olla juomatta, mutta juhannus lähestyy, pitää tankata viinaa (kaljaa tosi hitaasti) että olen sitten kännissä.

[ 10 viestiä | ]