Tyrmän seikkailu Tyrmän seikkailu
Kohta on taas Kohta on taas
Talvi tulee saatana Talvi tulee saatana
Sammakko peli Sammakko peli
Älä laita tämmösta Älä laita tämmösta
tutkimusmatkailija tutkimusmatkailija
Tule tule Tule tule
Ihana narttu Ihana narttu
Setämiehen märkä uni Setämiehen märkä uni
Mikä auto? Mikä auto?
xd ebin xd ebin
Älä aina valita :3 Älä aina valita :3
hapsi_ nukkumassa hapsi_ nukkumassa
________________________ ________________________
Paukahti Paukahti
Johtopäätös Johtopäätös
Tarkistettu'd Tarkistettu'd
Luolaston seremonia Luolaston seremonia
mimmienergiaa mimmienergiaa
lighter :D lighter :D
Woke Woke
Yökävelyllä Yökävelyllä
setä tankkaamassa setä tankkaamassa
Toxic Toxic
 922 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.03 MB, 1 tiedosto, 18.06.2024 17:51:52
[ + 0 | ]

Manne

[71285] [martiniveitsi.mp4] [3.03 MB] [400x720] [36.69s] [] []

martini

 · 

veitsi

(39)  · 

manne

(192)  · 

puukko

(40)  · 

lapsi

(252)  · 

ravineekeri

(70)  · 

kelarotta

(93)  · 

loinen

(125)  · 

leif

(40)  · 

hagert

(24)  · 

työkyvyttömyyseläkeellä

(67)  · 

toimeentulotuki

(65)  · 

mustalainen

(155)  · 

mutiainen

(67)  · 

rikollinen

(111)  · 

mertsi

(14)  · 

torakka

(21)
18.06.2024 19:24:38
#628198 [+1] Piilota Suosittele

>>628187
Martini tekee ihan hyviä veitsiä tosin. Itselläni oli joskus Martinin fileerausveitsi jolla sai todella tarkkaa työtä tehtyä. Ahvenesta sai nahan irti ilman että lihaa irtosi muruakaan, sekä kyseessä oli eka kerta kun ahventa kokeilin fileroida.

Välillä kuitenkin näkee kun kalliitakin veitsiä joku urpo terottaa mirgelissä. Ei saatana... Jonkun työpaikan 10v vanhan moran ymmärrän jos se pitää saada teräväks ja näyttää sille mirgeliä, mutta mitään arvokkaampaa en sille näyttäis.

19.06.2024 17:10:10
#628424 [+2] Piilota Suosittele

Ei tuu läskimannen elämä olemaan pitkä tolla oppimäärällä, mutta aina parempi veronmaksajille, ettei tartte loista elättää.

[ 5 viestiä | ]