Isin kalifaatti Isin kalifaatti
Goodboy Tesla ja Badboy Edison Goodboy Tesla ja Badboy Edison
ansa ansa
ison aterian jälkeen ison aterian jälkeen
Lentskarissa Lentskarissa
Ihana nainen Ihana nainen
Aina ei hoksaa, kun julkisilla Aina ei hoksaa, kun julkisilla
Wat? Wat?
hieno pöytä hieno pöytä
pysy ulkona >:3 pysy ulkona >:3
WTC WTC
Whaaaat!? Whaaaat!?
ansa ansa
näin sen olisi pitänyt mennä näin sen olisi pitänyt mennä
cannot be unseen cannot be unseen
pelaaminen pelaaminen
Lups Lups
Peruna roiskii perunoita Peruna roiskii perunoita
Can I haz sudetenland? Can I haz sudetenland?
Emoji Emoji
Omakuva - ettäs tiedätte Omakuva - ettäs tiedätte
Kuollut meemi, postaan silti. Kuollut meemi, postaan silti.
Who wouldn't? Who wouldn't?
fasisti! fasisti!
 734 näyttökertaa, 2 viestiä, 2.34 MB, 1 tiedosto, 19.06.2024 19:01:00
[ + 1 | ]

Aina käy näin

[71307] [ainakaynain.webm] [2.34 MB] [544x960] [7.93s] [] []

kiina

(174)  · 

kenkä

(47)  · 

tuli

(46)
19.06.2024 23:10:47
#628574 [+-] Piilota Suosittele

No hhaaaiiiiiiiijjjjj! Miu sukulaispojalle, eli miun velipojjan ja tyttöpojjaan rakkauspakkaukselle sattu kerran samallaiiiii.. Oltiin Kelassaa niin yhtäkkii ne kysy, et kuka teistä on se iskää niin mä ja velipoika molemmat nostettiin kättä ja huuettiin HAIIIIIIII. Siitä me sitten vähän tönittiin toisiamme ja kun Tupu lähti siitä juokseen nii mie menin peräs ja huutiin koko ajan sinne pöpelikköön, et ei se puukko ollu tarkotettu omaksiiii vaikka se siun selässä onkiiii.

[ 2 viestiä | ]