Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 1 Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 1
Donald ja Ivana Dvortsovajalla. Donald ja Ivana Dvortsovajalla.
Autokaupoilla Autokaupoilla
Fingerpori - vatikaaniin Fingerpori - vatikaaniin
hyvää huomenta hyvää huomenta
mikä sää? mikä sää?
much bright much bright
Jättiläisbörhiö Jättiläisbörhiö
Olen robotti, mäy mäy :3 Olen robotti, mäy mäy :3
Olet vain kateellinen Olet vain kateellinen
Hävikkisäkki 2,5€/kg, miksi näitä ei ole muissa kaupoissa? Hävikkisäkki 2,5€/kg, miksi näitä ei ole muissa kaupoissa?
Nightsatan and the Loops of Doom (k-16) Nightsatan and the Loops of Doom (k-16)
Keskeneräinen yhteistyösarjis vuodelta 2011 Keskeneräinen yhteistyösarjis vuodelta 2011
Tom ja Jerry Tom ja Jerry
Mikä selkäranka? :3 Mikä selkäranka? :3
Ajan hermolla ja erilainen joulukalenteri Ajan hermolla ja erilainen joulukalenteri
Erikoista juotavaa Erikoista juotavaa
Huutista Huutista
Totuus savukkeista Totuus savukkeista
salainen lokero salainen lokero
@Pamputin @Pamputin
Pizzaa Pizzaa
Saatanan lujaa alas Saatanan lujaa alas
Kun et vaan osaa Kun et vaan osaa
 717 näyttökertaa, 9 viestiä, 5.9 MB, 1 tiedosto, 19.06.2024 19:03:54
[ + 4 | ]

Manse on meno mesta

[71308] [mitatapahtuumansussa.webm] [5.9 MB] [268x480] [140.06s] [] []

mansesteri

 · 

uk

(31)  · 

pyörä

(84)
19.06.2024 20:43:57
#628518 [+3] Piilota Suosittele

Mitä se pelleilee tossa toi neekeri? Heittäis vaan sen pyörän aidan yli ja hyppäis perässä mut ei ja tosta puukolla uhkailusta saa lisävuosia. Kyllä, vuosia, ollaan USA:ssa. 🥴

19.06.2024 22:59:26
#628565 [+1] Piilota Suosittele

>>628557
Oi mate?

Ei mitään käsitystä miten briteissä kohdellaan moisia kyrvänsyyliä, mutta sen uskallan sanua että täällä pääsisivät palijon helepommalla. Vitun demla.

20.06.2024 15:24:39
#628758 [+1] Piilota Suosittele

>>628518 Mummeli on liimannut lasinsiruja aidan päälle, siksi tuo neekeri ei meinannut päästä siitä yli. Vanha kikka neekeröityvissä lähiöissä. En tosin tiedä miksi sitä pyörää ei voinut vain heittää yli, kun noin pitkälle jo meni.

22.06.2024 01:09:47
#629181 [+-] Piilota Suosittele

"The police are coming" No ei vitussa ole. Briteissä on kohta parempi osata tappaa roistot ite, ku poliiseilla on liian kiire. Oli rikos mikä tahansa kyseessä.

[ 9 viestiä | ]