Sisustus Sisustus
@hapsi_ :n kakku @hapsi_ :n kakku
Love escalator prank Love escalator prank
"Tultiin kylään, toivottavasti ei haittaa" "Tultiin kylään, toivottavasti ei haittaa"
Pilkki22 kooste(rentoutuminen) Pilkki22 kooste(rentoutuminen)
Kumpi voitti? Kumpi voitti?
Kaveri Kaveri
PIXAR PIXAR
Ryppy työvoimavirkailijana osa III Ryppy työvoimavirkailijana osa III
Wrath of the Lich Laitela Wrath of the Lich Laitela
koff bulju koff bulju
ihana nainen ihana nainen
matika apu matika apu
Retarded Retarded
Ajetaan unelmista tehdyllä polkupyörällä :3 Ajetaan unelmista tehdyllä polkupyörällä :3
Haluatko miljonääriksi Haluatko miljonääriksi
Ei mee yhtään renkaaseenilmaa22 Ei mee yhtään renkaaseenilmaa22
Koppi pois tieltä Koppi pois tieltä
Vapaus Vapaus
nyt on ilmaa renkaassa nyt on ilmaa renkaassa
Ken tietä etsii Ken tietä etsii
Tarjolla uusi proteiini jogurtti Tarjolla uusi proteiini jogurtti
poika ja.... poika ja....
Ilman Hitleriä Ilman Hitleriä
 717 näyttökertaa, 9 viestiä, 5.9 MB, 1 tiedosto, 19.06.2024 19:03:54
[ + 4 | ]

Manse on meno mesta

[71308] [mitatapahtuumansussa.webm] [5.9 MB] [268x480] [140.06s] [] []

mansesteri

 · 

uk

(31)  · 

pyörä

(84)
19.06.2024 20:43:57
#628518 [+3] Piilota Suosittele

Mitä se pelleilee tossa toi neekeri? Heittäis vaan sen pyörän aidan yli ja hyppäis perässä mut ei ja tosta puukolla uhkailusta saa lisävuosia. Kyllä, vuosia, ollaan USA:ssa. 🥴

19.06.2024 22:59:26
#628565 [+1] Piilota Suosittele

>>628557
Oi mate?

Ei mitään käsitystä miten briteissä kohdellaan moisia kyrvänsyyliä, mutta sen uskallan sanua että täällä pääsisivät palijon helepommalla. Vitun demla.

20.06.2024 15:24:39
#628758 [+1] Piilota Suosittele

>>628518 Mummeli on liimannut lasinsiruja aidan päälle, siksi tuo neekeri ei meinannut päästä siitä yli. Vanha kikka neekeröityvissä lähiöissä. En tosin tiedä miksi sitä pyörää ei voinut vain heittää yli, kun noin pitkälle jo meni.

22.06.2024 01:09:47
#629181 [+-] Piilota Suosittele

"The police are coming" No ei vitussa ole. Briteissä on kohta parempi osata tappaa roistot ite, ku poliiseilla on liian kiire. Oli rikos mikä tahansa kyseessä.

[ 9 viestiä | ]