PAM PAM
Jou mata mou Jou mata mou
täydellinen riistalaukaus täydellinen riistalaukaus
Viihteelle substansseja Viihteelle substansseja
Täs pitää tietää biisin nimi Täs pitää tietää biisin nimi
Spöl honor 4ever Spöl honor 4ever
Saat anteeksi, koska kakku Saat anteeksi, koska kakku
Kakkapylly Kakkapylly
En venyttele koskaan En venyttele koskaan
c-3ppo c-3ppo
Kokka kohti menestystä Kokka kohti menestystä
Myöhemmässä elämänvaiheessa neropatti tuli ammutuksi Myöhemmässä elämänvaiheessa neropatti tuli ammutuksi
Olette turvassa Olette turvassa
Samma på svenska Samma på svenska
Autismi Autismi
Murica Murica
Harvinainen ruusulaji Harvinainen ruusulaji
Choke me daddy Choke me daddy
Kiitos Keke Rosberg 1978-1986 Kiitos Keke Rosberg 1978-1986
Tunnista käyttöaine silmistä Tunnista käyttöaine silmistä
Boober nyt vittu Boober nyt vittu
Muistelkaa, muistelkaa, homontaita muistelkaa Muistelkaa, muistelkaa, homontaita muistelkaa
menopeli menopeli
Jos IT olisi komedia Jos IT olisi komedia
 717 näyttökertaa, 9 viestiä, 5.9 MB, 1 tiedosto, 19.06.2024 19:03:54
[ + 4 | ]

Manse on meno mesta

[71308] [mitatapahtuumansussa.webm] [5.9 MB] [268x480] [140.06s] [] []

mansesteri

 · 

uk

(31)  · 

pyörä

(84)
19.06.2024 20:43:57
#628518 [+3] Piilota Suosittele

Mitä se pelleilee tossa toi neekeri? Heittäis vaan sen pyörän aidan yli ja hyppäis perässä mut ei ja tosta puukolla uhkailusta saa lisävuosia. Kyllä, vuosia, ollaan USA:ssa. 🥴

19.06.2024 22:59:26
#628565 [+1] Piilota Suosittele

>>628557
Oi mate?

Ei mitään käsitystä miten briteissä kohdellaan moisia kyrvänsyyliä, mutta sen uskallan sanua että täällä pääsisivät palijon helepommalla. Vitun demla.

20.06.2024 15:24:39
#628758 [+1] Piilota Suosittele

>>628518 Mummeli on liimannut lasinsiruja aidan päälle, siksi tuo neekeri ei meinannut päästä siitä yli. Vanha kikka neekeröityvissä lähiöissä. En tosin tiedä miksi sitä pyörää ei voinut vain heittää yli, kun noin pitkälle jo meni.

22.06.2024 01:09:47
#629181 [+-] Piilota Suosittele

"The police are coming" No ei vitussa ole. Briteissä on kohta parempi osata tappaa roistot ite, ku poliiseilla on liian kiire. Oli rikos mikä tahansa kyseessä.

[ 9 viestiä | ]