nigga nigga
lukossa lukossa
Kazakstanin pääkaupunki - täys sota siellä on Kazakstanin pääkaupunki - täys sota siellä on
kilju kilju
norsukivääri norsukivääri
ihana nainen ihana nainen
Prööt Prööt
maskotti maskotti
romanit yksi kerrallaan romanit yksi kerrallaan
uudet kujeet uudet kujeet
Tässä sinulle kaksi neuvoa Tässä sinulle kaksi neuvoa
uuni pilalla uuni pilalla
hieno paita hieno paita
Liittykää mun lahkoon! Liittykää mun lahkoon!
kehitysapu kehitysapu
Antero varastomiehenä. Antero varastomiehenä.
Eipä kestä Eipä kestä
happy new year fuckers... happy new year fuckers...
minä nyt juon minä nyt juon
Tytöt puuhastelee ❤ Tytöt puuhastelee ❤
Todellinen syy rajoituksiin? Todellinen syy rajoituksiin?
Tami Tami
Nikola Tesla Nikola Tesla
Muutos Muutos
 654 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 22.06.2024 22:23:12
[ + 2 | ]

Juhannusmättöjä

[71404] [tiedosto.jpg] [0.27 MB] [1942x1071] [] []
tiedosto.jpg

ruoka

(403)  · 

juhannus

(36)  · 

lautanen

(31)  · 

jutuja

22.06.2024 22:24:33
#629558 [+-] Piilota Suosittele

Munaa, kanaa, ja mustapippuri grillisalaattia. Kanat on pyöritelty texas pete kastikkeessa paistamisen yhteydessä. Oli ihan 5/5

24.06.2024 17:41:35
#629915 [+-] Piilota Suosittele

>>629903
Vielä pienemmässä ei ole järkeä, ellet käytä 4-paikkasta lettupannua. Se voi ehkä riittää 1-munan pannuksi, mutta toi 13cm on täydellinen kahdelle munalle. Ja jos leivänväliin, niin helposti puisella voiveitsellä puolitat sen munapihvin. Sit saat kerrallla kahdelle leivälle munaa.

Munaa tarviit kuitski ;)

24.06.2024 20:51:05
#629948 [+-] Piilota Suosittele

>>629915
EN >=(

Ei mahu, ja oisko toi just jotain 13cm halkasijaltaan millä saa YHEN munan keitettyä. Se menee aika nopeasti kun tein niitä mitä tännekin postasin. Reissu'henkilö on vähän pienempi, mutta siihen se menee hyvin.

Mä haluan nähdä ku puolitat 2 kananmunan letun keskeltä saatanan Ressuhomo :D

24.06.2024 21:03:57
#629955 [+-] Piilota Suosittele

>>629953
That's pretty thin ice you're walking on nigga, you can't cut that slim into a two even slimmer idiot!! >=(

Ja tiedän tasantarkkaan mitä tarkoitat :D

[ 19 viestiä | ]