Kalja on nestemäistä Kalja on nestemäistä
Märkää Märkää
Animea Animea
Märkäuni Märkäuni
Lojaalisuus Lojaalisuus
Nikke leijuu Nikke leijuu
jhnna venyttelee jhnna venyttelee
Ihmettelee maailman menoa Ihmettelee maailman menoa
Lady Gaga laskuissa Lady Gaga laskuissa
Sakkasi Sakkasi
Kätevä robotti Kätevä robotti
Posliini Posliini
Tau Tio've vs Tyranids Tau Tio've vs Tyranids
Syökää tonnikalaa Syökää tonnikalaa
Jokerikissa Jokerikissa
Ei uskois mutta näinhän se menee Ei uskois mutta näinhän se menee
Legot Legot
Emme menettäneet mitään Emme menettäneet mitään
Juhlan paikka Juhlan paikka
Gentleman Gentleman
Reitiltä eksyminen Reitiltä eksyminen
Räjähdys herkkä Räjähdys herkkä
Liikenteessä tapahtuu 2 Liikenteessä tapahtuu 2
Se oli 3 shotin haaste! Se oli 3 shotin haaste!
 949 näyttökertaa, 7 viestiä, 14.93 MB, 3 tiedostoa, 27.06.2024 00:20:16
[ + 0 | ]
👑 Katsotuin 27.06.2024.

Videoita

[71456] [tiedosto_1.mp4] [2.98 MB] [720x1280] [16.76s] [] []
[71455] [tiedosto_2.mp4] [0.42 MB] [360x640] [18.37s] [] []
[71454] [tiedosto_3.mp4] [11.54 MB] [720x1280] [51.99s] [] []

27.06.2024 17:58:03
#630408 [+3] Piilota Suosittele

Neekeri ajaa keskellä tietä.

Ei oppi ojaan kaada.

Toi homopariskunta on varsinaisia perseenaukonvenyttelijöitä niinku norski mut niillä on sentään toisensa.

27.06.2024 19:11:28 | 19:14:48
#630456 [+-] Piilota Suosittele

>>630452
Oli tai ei, tossa kovin moni ois osannu reagoida. Ihan sama oisitko lyönyt jarrut kii vai mitä, mutta reagointiaika on todella lyhyt. On sitä kokeneellakin kuskilla hitaat piuhat varsinkin tutuilla teillä mitä on ajanu jo 100 kertaa.

0:04 sekunnin kohdalla autoa ei edes näy
0:05 sekunnin kohdalla törmäys tapahtu jo
muija kerkes ottaa vain toisen käden rattiin mukaan ja PAM! (ei se ammattiyhdistys) Se oli siinä.

Ihan hyvin minäkin oisin voinut olla henkilöautolla yhtä kujalla kun toi muia. Olkoot neekeri, en minäkään tosta ois mitenkään kerennyt selviimään millään autolla ilman kolaria

27.06.2024 19:36:01 | 19:37:39
#630468 [+1] Piilota Suosittele

>>630456 Ei tuota kolaria varmasti olis välttänyt kukaan.
Teki senverran typerän ohituksen vastaantulevien kaistalle, että
enemmän syytän sen auton kuskia reikäpäisyydestä.
Toisaalta jos olis ollu molemmat kädet ratilla ennen törmäystä, niin
siitä voidaan vääntää, että olisko ajautunut kaiteen läpi roikkumaan
traileristaan.

[ 7 viestiä | ]