Satiiria by Pawel Kuczynski Satiiria by Pawel Kuczynski
Lopussa kiitos seisoo Lopussa kiitos seisoo
Le Nappula - Lidl Wayne Le Nappula - Lidl Wayne
Huutista Huutista
Kaikkia ei kiinnosta Kaikkia ei kiinnosta
Monica Bellucci Monica Bellucci
Paras gmod video ikinä Paras gmod video ikinä
asento! asento!
Lukio - Yleissivistävä oppilaitos Lukio - Yleissivistävä oppilaitos
Lasaga Lasaga
Olvi on hyvää Olvi on hyvää
;_______; ;_______;
Maabrändi pelastettu`d Maabrändi pelastettu`d
Patsaita Patsaita
haha haha
Brain Brain
Contio Cen Lasta Mielii Contio Cen Lasta Mielii
Itä juttuja Itä juttuja
Kauppisen työ maa vierailu Kauppisen työ maa vierailu
Luolastolaisen perjantai Luolastolaisen perjantai
funny hobo funny hobo
hyvää mässyä hyvää mässyä
Jahas, tää Tingle juippi onkin aika erikoinen kaveri Jahas, tää Tingle juippi onkin aika erikoinen kaveri
painovoima on täysillä päällä painovoima on täysillä päällä
 619 näyttökertaa, 4 viestiä, 4.46 MB, 1 tiedosto, 05.07.2024 06:08:09
[ + 0 | ]

Jeesus on herra, hävetkää vääräuskoiset


jeesus

(176)  · 

anime

(608)  · 

mielisairaus

(55)
06.07.2024 00:36:38
#632491 [+-] Piilota Suosittele

Tässä näin ihan unen joitakin päiviä taaksepäin sitten, että joku henkilö oli henki muodossa (eli sielu) hän kantoi henki muodossa oliko noin 3 semmonen suppilo muotoinen kivi, niin ihte Jumala sanoi että se oli synti kivejä. Ja kaikki valtias Jumala ei suvaite mitään syntiä ku hän on kirjaimellisesti pyhä.

06.07.2024 03:14:00
#632541 [+-] Piilota Suosittele

>>632491

Mä muuten aikonaan näin Jumalan unessa. Tai ainaki melekeen. Se oli kaiken lisäks nainen. Olin vissiin kuollu ku oli rullaportaat taivaaseen ja mää seisoskelin niiden päällä kohti valoa josta se Jumalattaren hahmo alko hissuksiin näkyä. Siinä oli sen rullailulaitteen molemmin puolin erilaisia jousipyssyjä ja miekkoja, että siitä sai sitten valita minkä aseen haluaa ku pääsee enkeliksi. En ottanu ekasta rivistä niin ne aseet alko menemään entistä paskempaan malliin niin lähin juoksemaan portaita alemmas, että saan kunnollisen. Siitä sitten lähin henkenä lenteleen ympäri pitäjiä ja menin kaverin ja sen eukon kämppään kummituksena jossa niillä oli muka lapsia ja mää vaan pälyilin siellä, että saiskohan näihin jotenki vielä yhteyden.

Mutta mulla on muutenki mielenkiintosia unia.

[ 4 viestiä | ]