My summer car official trailer My summer car official trailer
täs sä täs sä
tammikuu tammikuu
itiksen uudet säännöt itiksen uudet säännöt
salam alejkum salam alejkum
Plops Plops
Mukavaa porukalla Mukavaa porukalla
ihana nainen ihana nainen
Mitäs täältä löytyy? Mitäs täältä löytyy?
muista vetää wc muista vetää wc
Rovio tulille Rovio tulille
Tesla Tesla
Haltija Haltija
Näen luolastolaisen Näen luolastolaisen
miltäs se teidän paska maistuu miltäs se teidän paska maistuu
Peezza Peezza
Kim & Kim Kim & Kim
Plops Plops
antifa antifa
halal halal
Vuoden turkulainen Vuoden turkulainen
saamelaisaktivisti saamelaisaktivisti
naku vois sponssaa mulle kissapuvun naku vois sponssaa mulle kissapuvun
ehana talvikeli :3 ehana talvikeli :3
 618 näyttökertaa, 4 viestiä, 4.46 MB, 1 tiedosto, 05.07.2024 06:08:09
[ + 0 | ]

Jeesus on herra, hävetkää vääräuskoiset


jeesus

(176)  · 

anime

(608)  · 

mielisairaus

(55)
06.07.2024 00:36:38
#632491 [+-] Piilota Suosittele

Tässä näin ihan unen joitakin päiviä taaksepäin sitten, että joku henkilö oli henki muodossa (eli sielu) hän kantoi henki muodossa oliko noin 3 semmonen suppilo muotoinen kivi, niin ihte Jumala sanoi että se oli synti kivejä. Ja kaikki valtias Jumala ei suvaite mitään syntiä ku hän on kirjaimellisesti pyhä.

06.07.2024 03:14:00
#632541 [+-] Piilota Suosittele

>>632491

Mä muuten aikonaan näin Jumalan unessa. Tai ainaki melekeen. Se oli kaiken lisäks nainen. Olin vissiin kuollu ku oli rullaportaat taivaaseen ja mää seisoskelin niiden päällä kohti valoa josta se Jumalattaren hahmo alko hissuksiin näkyä. Siinä oli sen rullailulaitteen molemmin puolin erilaisia jousipyssyjä ja miekkoja, että siitä sai sitten valita minkä aseen haluaa ku pääsee enkeliksi. En ottanu ekasta rivistä niin ne aseet alko menemään entistä paskempaan malliin niin lähin juoksemaan portaita alemmas, että saan kunnollisen. Siitä sitten lähin henkenä lenteleen ympäri pitäjiä ja menin kaverin ja sen eukon kämppään kummituksena jossa niillä oli muka lapsia ja mää vaan pälyilin siellä, että saiskohan näihin jotenki vielä yhteyden.

Mutta mulla on muutenki mielenkiintosia unia.

[ 4 viestiä | ]