Kahlitsisin Kahlitsisin
Nyt vittu taas :D Nyt vittu taas :D
Walter Murphy - A Fifth of Beethoven Walter Murphy - A Fifth of Beethoven
Olen koiro börh Olen koiro börh
kranaatin heittoa kranaatin heittoa
Kasku tytöstä Kasku tytöstä
Hymyhuulet - Turkki tutuksi Hymyhuulet - Turkki tutuksi
On elämä kuin juna vaan On elämä kuin juna vaan
Don't do it Don't do it
nyt mennään eikä meinata nyt mennään eikä meinata
beep beep beep beep
Kun lutka pilasi välit Kun lutka pilasi välit
mahtuu mahtuu
Nii Nii
<:3 mäy mäy mäy <:3 mäy mäy mäy
Nyt kävi näin Nyt kävi näin
Dance Dance
kuka se oli :3 kuka se oli :3
"In democracy, you have to be a player." "In democracy, you have to be a player."
hyvää lauantaita kaikille :> hyvää lauantaita kaikille :>
iikka kivi iikka kivi
WW2 WW2
pokeria pokeria
naisjamalit lämmittää kanaa naisjamalit lämmittää kanaa
 820 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.18 MB, 1 tiedosto, 10.07.2024 12:34:37
[ + 2 | ]

Silta

[71715] [tiedosto.mp4] [2.18 MB] [360x640] [61.00s] [] []

10.07.2024 13:35:21
#633474 [+4] Piilota Suosittele

Katsotaan 10 vuotta, jos on pystyssä ja kulku kunnossa katsotaan 40 vuotta, jos sitten on vielä pystyssä, nostan (haudan takaa tod.näk.) hattua tietäen kiinalaisten säästämisen halun ja tyylin tehdä chinesium laatua melkeinpä kaikessa.

10.07.2024 15:43:49
#633481 [+1] Piilota Suosittele

Upeaa kiina probakandaa, oikein yritetty tehdä trendikkäästi :D eiköhän tonkin kohan ois voinut tehdä helpommin ja kestävämmin sijoittamalla tien hivenen eritasolle, niin ei ois hukattu materiaaleja moiseen turhuuteen :). ihan on kyllä vaikuttava silta ei siinä mitään.. hirveesti en näe hyötyjä, muuta kuin että voipi leuhkia muille.

10.07.2024 15:52:27
#633484 [+3] Piilota Suosittele

Tuskin kukaan länsimaissa on väittänyt, etteikö sitä voisi rakentaa, vaan että onko se kannattavaa. Kiinan valtiolla on se etu, että näennäisestä vapaasta liiketoiminnasta huolimatta, yksityiset yritykset ovat sen talutusnuorassa ja kaiken rakentamisen ei ole pakko olla kannattavaa, vaan sitä voidaan tehdä myös rajullakin tappiolla, jos sillä voidaan saada aikaan propagandavoittoja.

10.07.2024 22:53:59
#633629 [+1] Piilota Suosittele

Ottaen huomioon, että kuinka paljon tuolla on romahdellut hyvinkin
uusia rakennuksia, niin en yllättyisi jos tuokin olisi käyttökiellossa
muutamanvuoden sisällä.

[ 8 viestiä | ]