vihapuhe suklaa vihapuhe suklaa
syrjintää vain suomalaisille syrjintää vain suomalaisille
Mä haluun asuu yläkerrassa Mä haluun asuu yläkerrassa
Timo Vornanen Timo Vornanen
Manne, huora ja aikuisvauva Manne, huora ja aikuisvauva
lapsuuden pelikoneita lapsuuden pelikoneita
Hemuli toivoo Hemuli toivoo
Apu mittari Apu mittari
Uuniversumi Uuniversumi
Pakohuone Pakohuone
Kevään ekat sinivuokot Kevään ekat sinivuokot
Miten saada, luolasto edition. Miten saada, luolasto edition.
Maraton Maraton
Laardiliukumäki Laardiliukumäki
villapaita villapaita
kisse leipoo kisse leipoo
En ole rasisti... En ole rasisti...
ulinem ulinem
Mun mummoni muni mun mammani Mun mummoni muni mun mammani
Tää on se intro osuus Tää on se intro osuus
Viini ei kelpaa Viini ei kelpaa
Sebu, Miko ja Joakim Sebu, Miko ja Joakim
rahaa menee/meni rahaa menee/meni
Riku perrr... Riku perrr...
 942 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 13.07.2024 17:01:55
[ + 12 - | ]
👑 Plussatuin 13.07.2024.

Rajalaki Puolassa

[71812] [rajalaki_puolassa.jpg] [0.1 MB] [600x573] [] []
rajalaki_puolassa.jpg

based

(7)  · 

puola

(59)  · 

neekerit

(111)
13.07.2024 23:29:16 | 00:49:14
#634491 [+4] Piilota Suosittele

Siinäkohtaa, kun saavat lyädä kovia lippaaseen, niin ei muuten
tulla näkemään ihan hirveästi enää noita kivillä heittelijöitä
rajan pinnassa.
Toisaalta olishan se aika jekku, jos kukaan ei muistas kertoa noille
tunkeutujille sitä, että jos aita tönitään nurin
niin tuli on vapaa.

Edit:
Koko paskassa on vain se huonopuoli, että vaikea uskoa, että tuo porukka palaa
kotiaan vaan niitä ruvetaan todennäköisesti työntämään sitten liettuaan,latviaan,viroon ja meillekkin.

Vaikka se ns. rajalaki saatiinkin viimein leivottua, niin vaikea kuvitella, että
sillä on mitään virkaa jos tuollainen puolan rajalla oleva lauma ajetaan väkisin tänne.

15.07.2024 15:55:56
#634981 [+-] Piilota Suosittele

>>634491
ja ihan yhtä lailla tämä kertoo siitä että puolassa ei pelleillä kiinan ja valkovenäjän rajalla käytävien harjotusten kanssa. mutta suoraan sanottuna päätös on helvetin pelottava mahdollisine jatkumoineen. tällä kovistelun tiellä ei ole kuin kaksi suuntaa ja yksi päätepysäkki, täysi mähinä. me mennään sinne asti jos ollaan mennäkseen, mutta sieltä ei ole muuta tietä kuin takaisin kohti rauhaa.

ja välistä tuntuu ettei kukaan halua kulkea kohti rauhaa. kukahan siitäkin sitten hyötyy?

15.07.2024 16:02:20
#634986 [+-] Piilota Suosittele

>>634981
on vain ajan kysymys milloin nato ja ryssät vertailee kikkeleitään tantereella. veikkaan aloituspaikaksi juurikin puolan ja valko-venäjän raja-aluetta. toivottavasti on vain pieni konflikti.

[ 8 viestiä | ]