Maalitaulu Maalitaulu
Hips don't lie Hips don't lie
seikkaili myös vietnamissa seikkaili myös vietnamissa
kaikkeen tottuu kaikkeen tottuu
Nuija ja Tosinuija Nuija ja Tosinuija
Ihana mies Ihana mies
LP levyn tekoa LP levyn tekoa
Uusi perse Uusi perse
demarien invaasio demarien invaasio
mailman onnellisin kansa mailman onnellisin kansa
Jaakko Teppo - Tuupovaaran Yössä Jaakko Teppo -  Tuupovaaran Yössä
Kevät toi muurarin Kevät toi muurarin
Kahvi Kahvi
helsinki helsinki
Oon tää kissa Oon tää kissa
T♂rstain Duke Fuckem T♂rstain Duke Fuckem
kotkan meripäivät kotkan meripäivät
pingviinien kanssa kiljua pingviinien kanssa kiljua
eräs luolaston käyttäjä eräs luolaston käyttäjä
Pappi luolastossa Pappi luolastossa
Mummon perunalager Mummon perunalager
Tänään japanissa Tänään japanissa
rusina abdullah rusina abdullah
kovat bileet kovat bileet
 942 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 13.07.2024 17:01:55
[ + 12 - | ]
👑 Plussatuin 13.07.2024.

Rajalaki Puolassa

[71812] [rajalaki_puolassa.jpg] [0.1 MB] [600x573] [] []
rajalaki_puolassa.jpg

based

(7)  · 

puola

(59)  · 

neekerit

(111)
13.07.2024 23:29:16 | 00:49:14
#634491 [+4] Piilota Suosittele

Siinäkohtaa, kun saavat lyädä kovia lippaaseen, niin ei muuten
tulla näkemään ihan hirveästi enää noita kivillä heittelijöitä
rajan pinnassa.
Toisaalta olishan se aika jekku, jos kukaan ei muistas kertoa noille
tunkeutujille sitä, että jos aita tönitään nurin
niin tuli on vapaa.

Edit:
Koko paskassa on vain se huonopuoli, että vaikea uskoa, että tuo porukka palaa
kotiaan vaan niitä ruvetaan todennäköisesti työntämään sitten liettuaan,latviaan,viroon ja meillekkin.

Vaikka se ns. rajalaki saatiinkin viimein leivottua, niin vaikea kuvitella, että
sillä on mitään virkaa jos tuollainen puolan rajalla oleva lauma ajetaan väkisin tänne.

15.07.2024 15:55:56
#634981 [+-] Piilota Suosittele

>>634491
ja ihan yhtä lailla tämä kertoo siitä että puolassa ei pelleillä kiinan ja valkovenäjän rajalla käytävien harjotusten kanssa. mutta suoraan sanottuna päätös on helvetin pelottava mahdollisine jatkumoineen. tällä kovistelun tiellä ei ole kuin kaksi suuntaa ja yksi päätepysäkki, täysi mähinä. me mennään sinne asti jos ollaan mennäkseen, mutta sieltä ei ole muuta tietä kuin takaisin kohti rauhaa.

ja välistä tuntuu ettei kukaan halua kulkea kohti rauhaa. kukahan siitäkin sitten hyötyy?

15.07.2024 16:02:20
#634986 [+-] Piilota Suosittele

>>634981
on vain ajan kysymys milloin nato ja ryssät vertailee kikkeleitään tantereella. veikkaan aloituspaikaksi juurikin puolan ja valko-venäjän raja-aluetta. toivottavasti on vain pieni konflikti.

[ 8 viestiä | ]