hyvää maanantai aamua hyvää maanantai aamua
derpy derp derp derp derpy derp derp derp
May the balance be with you :3 May the balance be with you :3
Kun saavut Luolastoon Kun saavut Luolastoon
#vainkuumattytötjutut #vainkuumattytötjutut
ammu ammu
Maša ja nalle Maša ja nalle
Aku's Diner Aku's Diner
Pamputin Pamputin
Fobba Fobba
Törmäys Törmäys
>tou :D >tou :D
American Ninja Warrior American Ninja Warrior
Super Mario Super Mario
ehkä? ehkä?
Ilmeeni aamuisin ;___; Ilmeeni aamuisin ;___;
ananasakäämä ananasakäämä
:) :)
arttu fistari arttu fistari
jäänmurtaja jäänmurtaja
Joutsenlaulu Joutsenlaulu
homostelua homostelua
Moikka pitää mennä Moikka pitää mennä
Amanda Cerny Amanda Cerny
 730 näyttökertaa, 8 viestiä, 10.92 MB, 1 tiedosto, 14.07.2024 03:51:13
[ + 1 | ]

13.7.2024 Helsinki

[71840] [tiedosto.mp4] [10.92 MB] [596x1278] [48.34s] [] []

helsinki

(83)  · 

mutiaiset

(5)  · 

islam

(207)
14.07.2024 04:15:03 | 04:15:47
#634560 [+7] Piilota Suosittele

Varmasti hienoa asua tai työskennellä helsingissä.
*Maanantai* Eloapinat tukkii tien, niin että kaikki liikenne sillä niemellä solmussa.
*Tiistai* "Vapaa palestiina" miekkari tukkii liikennettä keskustassa klo 10:00-17:00, eloapinat sekoittaa pakkaa 3 paikassa, koko keskusta jumissa.
*Keskiviikko* Kurdien mielenosoitus turkin sotilas operaatiota vastaan, koko keskusta jumissa taas.
*Torstai* Eloapinat & Uliopiston "tiedostavat" opiskelijat tukkivat taas mannerheimin tien, keskusta jumissa taas.
*Perjantai / Lauantai* Maailmakylässä tai block festival tai kallion kamapäät festari kerää faninsa lähiseudulta tyhjentämään lähi alkojen ja kauppojen etanoli valikoimat, kusemaan porttikongeihin, puistoon, kadulle, pysäkille, penkeille ja vielä poistuessaan joko kampin terminaalin lattialle tai päärautatieaseman laitureille.
*Sunnuntai* Staran, RTK:n, L&T:n, Sol:in, Remeo:n ja lukuisten muiden toimijoiden kalustoa & henkilökuntaa siivoaa helsinkiä tapahtuma rikkaan viikon jäljiltä kun itse sikailijat nuokkuvat jossain joko krapulaansa, pilleri pöhnäänsä tai idiotismistaan kärsien odottaen seuraavaa "juhlaansa".

20.07.2024 23:52:42
#636185 [+-] Piilota Suosittele

>>634560 Kävin tuolla eilen. Niin mahtava paikka, et ajoin suorinta reittiä takas kotiin Lappiin.

>>634886
Mitäpä oletit? Sinänsä jännä ku varmaan marssivat naisten oikeuksien puolesta.

[ 8 viestiä | ]